Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23259 15 Dag Ronde 7

• Auteur

He meiden,

Even weer een berichtje van mij. Voor iedereen die zwanger is   van harte en een goede zwangerschap toe gewenst. Met mij gaat alles goed zijn nu druk aan het verbouwen. Maar mijn cyclus is deze maand een beetje raar en ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Normaal heb ik een cyclus van 28 dgn en dan zo 5 dagen ongi. Nu werd ik op dag 26 ongi en maar 1,5 dag. Het is gewoon ook gelijk gestopt niet met langezame afbouw ofzo. En normaal heb ik ook wat stolsel maar nu niet. Maak me best zorgen erover want je menstruatie is er toch voor om je baarmoeder te schonen. Of is dit toch normaal? Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Liefs Linda

Ps misschien heb ik wel gewoon geluk dat mijn cyclus niet zo lang duurd

#2867348 Quote

Hoi,

Het kan zijn dat het een innestelingsbloeding is geweest!
    Heb je al een test gedaan???

Groetjes Noor

#2867377 Quote

Lieve Linda !

Ik zou inderdaad ook een test gaan doen, grote kans dat het een innestelingsbloeding is geweest. Bij mijn vorrige zwangerschap had ik dit ook op de dag van mijn NOD.
    Dus wie weet….succes!

Groeten van Miena.

#2867390 Quote

Ik wil je geen valse hoop geven ……… maar ik zou over een paar dagen een test doen.

Eind juli had ik hetzelfde en toen ben ik er vanuit gegaan dat ik gewoon ongi was geworden. In augustus had ik 2 dagen na mijn nod een positieve test. Eind september kreeg ik een echo en ik dacht dat ik toen 8 weken zou zijn. Tot onze verbazing bleek ik al 12 weken te zijn. Die "ongi" van eind juli was dus helemaal geen ongi maar een innestelingsbloeding.
    Mijn situatie komt niet zo heel vaak voor (de gyn was ook behoorlijk verrast). En dan bedoel ik dat het niet zo heel vaak voorkomt dat je opeens 4 weken verder bent dat verwacht.

Ik hoop dat je zwanger bent en anders heb je inderdaad een hele korte ongi gehad.

Groeten, mam van Laura (16w4d)

#2867476 Quote

Hoi meiden,

Nou ik had nog een test liggen en die heb ik gedaan, Negatief!   Toch vind ik het vreemd heb de ha gebeld en gevraagd of dit normaal is. Volgens de ha moest ik gewoon kijken hoe mijn volgende menstruatie verloopt. Omdat er weleens verschil in kan zitten per cyclus maar, dat 1,5 dag wel heel weinig was. Nou daar heb ik wat aan. Ik hoop dat mijn volgende menstruatie pas over een maand of 9 is hihi. Maar goed we zitten nu in ronde 7 en we gaan er weer vol goede moed tegen aan. Met de verbouwing begint het lekker op te schieten en hopelijk heb ik over een week of 2 een mooie nieuwe keuken.

Liefs Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct