Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23263 Weer Negatief

• Auteur

Ha meiden,

Bijna 1 week overtijd en ik heb gisteren weer n test gedaan. Deze was weer negatief.
    Ik word hier zo moe van en onzeker.
    Weet niet meer wanneer ik moet testen en of ik naar de ha moet gaan?
    Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
    groetjes polla

#2867352 Quote

Hoi meid,

Misschien kan je de huisarts of de assistente even bellen of het zin
    heeft om langs te komen. Onze ha heeft een telefonisch spreekuur, is
    altijd wel handig!
    Mijn zus had trouwens ook pas na een week een positieve test dus het kan nog!

Groetjes Noor

#2867354 Quote

Hoi,

Maandag was mijn NOD, en ben nu ook nog niet ongi.
    Van het weekeind ga ik ook weer testen, maar verwacht ook niet echt een positieve test hoor.
    Ben je net gestopt met de pil?? Dan kan het zo zijn dat je eerst een beetje moet ontpillen en dan kan je cyclus erg van slag zijn. Dan is het gewoon afwachten.
    Bij de drogist kan je ook teunisbloempillen kopen, dat is de bevordering van een regelmatige cyclus.
    Ben je al langer van de pil af en is het altijd wel regelmatig geweest dan zou ik inderdaad even naar de HA gaan.
    Ik hoor het wel van je.

Succes!!!!

Lfs Niek

#2867399 Quote

Hoi,

Dus je test was weer nega.
    Ik was de vorige keer 19 dagen over tijd en werd het toen toch.
    Ik heb toen 4 testen gedaan alle nega. Wat dus ook klopte. Ben na 2 weken naar ha gegaan. Maar die zei afwachten. Maar je kan altijd gaan of bellen met je ha want die van jou is misschien anders. Ook kan het natuurlijk zijn dat jij wel zwanger bent maar dat weet je nu gewoon niet. Dat is ook zo vervelend.

Zal voor je duimen!

liefs An

#2867403 Quote

hallo

ik had 3 dagen geleden mijn nod en ben ook nog niet ongesteld
    ik heb twee keer getest en alletwee negatief
    ik zit nu in mijn tweede ronde
    de eerste ronde werd ik wel precies na 28 dagen ongesteld
    dus waarschijnlijk ben ik nog aan het ontpillen maar waarom is mijn eerste cuclus dan wel zo netjes geweest?

als je al een geruime tijd gestopt bent met de pil en verder altijd erg regelmatig bent geweest zou ik even contact opnemen met de huisarts
    balen he, dat je niet weet waar je aan toe bent
    veel succes en ik duim voor je

liefs ikjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct