Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23264 Welk Merk Foliumzuur Gebruiken Jullie - pagina 2

• Auteur

Hai hai,

Ik gebruik de foliumzuur van de Etos 400 mcg.
    Daar zit gewoon de hoeveelheid in die je nodig hebt.
    Of het nou een duur merk is of een goedkoop merk, dat maakt niet uit.
    In de wat duurdere merken zitten vaak wel nog andere vitamines die goed zijn.
    Ik heb me gewoon bij de Etos laten informeren en dit was gewoon goed zat.

Lfs Nicole

#2869605 Quote

Ik gebruik ook foliumzuur van het kruidvat merk zijn een stuk goedkoper dan de andere merken..

#2869703 Quote

Ik gebruik ook foliumzuur 400 mcg van Etos.
    Ben wel erg benieuwd naar ervaringen met de Etos multivitamine "Zwanger Worden" ?
    Zit namelijk nog een beetje te dubben of ik daar op over ga.
    Mag/moet je dat ook tot 8 weken in de zwangerschap slikken???

#2869726 Quote

Hoi iedereen

Ik gebruik gravitamon(ik hoop dat ik het goed schrijf). Daar zitten ook vitamines bij in die goed voor het kindje zijn als je straks zwanger bent. Dus voor het zwanger worden en het zwanger zijn

groetjes mo

#2869740 Quote

Hoi hoi,

Ik had eerst ook vitaal zwanger van het Kruidvat merk maar heb nu Gravitamon genomen ook bij het Kruidvat omdat het eigen merk uitverkocht was.
    Denk ook niet dat het heel erg veel uitmaakt welke je gebruikt als de dosis foliumzuur maar 100 procent van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is en de rest van de vitamines krijg je ook wel binnen als je gezond eet denk ik maar goed alle extra`s zijn mooi meegenomen en een vitamientje is een vitamientje of dat nou van merk A of merk B is denk ik.

Groetjes, Vlinder11

#2869760 Quote

Ik gebruik ook 'gewoon' die van het kruidvat, en daarnaast van die vitamine complex bommen (wel handig ook voor een beetje extra weerstand deze winter)…

Volgens mij maakt het qua foliumzuur inderdaad niet echt uit.
    En inderdaad, als ik zwanger blijk te zijn zal ik eens kijken naar die VSM puur mama dingetjes

Groetjes Olivia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen