Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23265 Gestopt Met De Pil

• Auteur

Hallo allemaal.

Ik lees al een tijdje mee en nu ben ik zelf zover.Ik ben gestopt met de pil!!!! Alleen… ben aan het revalideren van een hernia operatie. Wil heel graag zwanger worden, maar is de komende paar maanden nog niet echt verstandig. Maar ben in ieder geval vast aan het ontpillen!!!
    Heeft er misschien nog iemand ervaring met rug klachten en zwanger worden?

Hoop dat het bij jullie snel zover is!!!

Groetjes,
    Annelies

#2867373 Quote

hoi

ik heb er geen ervaring mee gelukkig! ik wil je alleen super veel succes wensen met alles

liefs linda

#2867460 Quote

hoi Annelies,
    Ik heb ook een hernia gehad,die is gelukkig uit zichzelf gaan genezen.Nu maanden later heb ik nog steeds last van mijn rug. Ik heb hier een corset voor gekregen. Ondanks dit hebben mijn man en ik 4 maanden terug toch besloten om voor kinderen te gaan. De rugklachten gaan niet meer weg dus daar moet ik nu mee leren leven. Ze kunnen hoogstens verminderen door het corset.
    Waar ik weleens bang voor ben is de reactie van mijn werkgever en collega''s (ik werk in de gehandicaptenopvang). Omdat ik (nog niet) fulltime aan het werk ben.
    Maar ik heb wel zoiets wie dan leeft wie dan zorgt.Ik ben toch nog niet zwanger en als het zover is (hoop deze maand!) dan zien we wel verder!!

Liefs annie1

#2867839 Quote

Annie,

Zoiets heb ik ook!!! Ik ben ook  (voorlopig) nog niet aan het werk. Maar een eventuele zwangerschap heeft daar toch niets mee te maken. En die rug hou ik toch de rest van mijn leven last van.

Leuk om te lezen dat er nog iemand met hetzelfde zit. (wilde probleem schrijven, maar dat is het natuurlijk niet!!)

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct