Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23268 Nod Ongeveer De 27 Ste

• Auteur

Nog 6 spannende dagen te gaan….Hopelik gaat het de goede kant op… Ook al is het de eerste ronde…van me 2 de kindje

Wachten     wachten   en nog eens wachten

#2867424 Quote

Wat duurt dat aftellen lang he?

Voor mij is het ook de tweede (2e ronde), en ik ben blij dat ik wat afleiding heb met het organiseren van de verjaardag van mijn kleine. Ja, ja, die wordt zondag 29 okt. 1 jaar!

Groetjes,
    Saskia

#2867425 Quote

Hoi HOi,
    Ja het kan erg lang duren,,   zoals je zegt is afleiding wel fijn..   Me jongetje is al bijna 1,5 nu.. De tijd vloog voorbij.. maar als het gaan om zulke kleine dingen dan duurt het jaren…….vind je niet?

Hoe lang heeft de vorige keer geduurd voordat je zwanger raakte??

#2867426 Quote

Hoi!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de vorige keer was het in 1x raak…  Wat boften we toen als ik alle verhalen hier op het forum zo lees!
    Vorige maand (ronde 1) was het eigenlijk ook al raak: ik had een licht positieve test gedaan, dus zwanger, maar 2 dagen later toch ongi geworden. Jammer!

Nou maar hopen dat het weer raak is én allemaal goed gaat!

Saskia

#2867427 Quote

Wat toevallig ..   Het was namelik bij ons ook de eerste keer raak..
    Ik heb nu al 2 dagen heel licht bloedverlies en steken..   Maar ik wag het wel af.. mss is het wel niks ernstigs..  
    Wat erg dat je tog ongi   werd..   toch wel raar eigenlik..

Mag ik vragen hoe oud je bent en waar je van bent???
    Lijk me leuk om met elkaar te chatten…

groetjes wilma

#2867428 Quote

Hoi Wilma,

Ik ben pas 31 geworden (2 weekjes geleden) Ik zie dat jij uit 1977 bent? Dus dan ben je 28? Of je moet het nog worden dit jaar toch? (ik ben niet zo goed met cijfertjes).

Oh ja, ik kom uit het Westland.

Groetjes,
    Saskia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867452 Quote

Hoi
    Nee hoor ben 29.. word jan   30.
    Ik woon in belgie .. net over de grens bij Weert..     denk dat dat een eindje weg is of niet??   Heb je mss msn messenger?

#2867679 Quote

Hai Wilma,

Dat is inderdaad een eindje weg. Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar het was een gekkenhuis thuis: midden in een verbouwing (die volgende week klaar moet zijn, voor de verjaardag van mijn 2 mannen. ja, ja, vader en zoon zijn op dezelfde dag jarig!) En de kleine heeft zaterdag 3 x zijn bed volgespuugd. Ben dus het hele weekend aan het wassen geweest. Tja, na 3 x heb je niet veel beddengoed, pyama's en slaapzakken meer over he?!
    En zondag kregen we ook nog eens bezoek. Wel heel gezellig! Maar dus niet vele tijd gehad om achter de pc te kruipen. Ik zit trouwens thuis toch niet veel achter de pc. Ik heb wel messenger hoor, maar ben maar zelden on line.
    En op mijn werk is MSN geblokkeerd….hmm, kan ik me ook wel wat bij voorstellen eigenlijk…

Maar goed, druk weekend gehad dus.
    Ik ben alleen bang dat ik de rode duivels voel aankomen… als ik me niet vergis… Jammer…

Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct