Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23271 Huh Ovutest En Zwangerschapstest Beide Positief

• Auteur

Nou ja zeg, dat heb ik weer. Ik kwakkel al bijna een maand met m'n gezondheid, das de reden voor de beide testen. Zal ik effe uitleggen: In mijn familie is het niet ongebruikelijk om  griep te hebben aan begin zwangerschap, maar omdat ik 2 weken geleden gewoon ongesteld ben geweest, zit ik dus eigenlijk nu in mijn ei. Dus ik van sensitest beide stikjes in zelfde urine gedoopt en wat denk je: BEIDE POSITIEF!! Ik word gek. Godsonmogelijk om LHpiek te hebben tijdens zwangerschap, maar HCG maak je ook niet aan voor de kat zijn viool. I.v.m. mijn griep (koorts, flauwvallen etc) kan ik niet effe naar de drogist lopen voor nog een zw.test omdat ik zojuist mijn laatste verbruikt heb.
    En het rare is, de zw.test loopt niet helemaal door, maar stopt halverwege. Zou dus half zwanger zijn?!?!?!?!?!

Wie stelt mij gerust!!??

xx Annette

#2867436 Quote

O Annette,ik had net je verhaal al bij het andere topic gelezen.
    om gek van te worden zeg!!!

Kan je niet iemand bellen om er 1 voor je te halen?
    Of je vriend uit z'n werk?!? Kan me voorstellen dat je nu wel wat wilt weten…

Kl*te voor je hoor die onzekerheid.
    maar je bent dus wel ongi geweest 2 weken terug…
    zucht… het spijt me… heb niets zinnigs te zeggen…

succes!
    En hou ons op de hoogte!!

Liefs Bieb.

#2867439 Quote

hoi annette

dit is echt bizar zeg!!
    mogelijk ben je gewoon al 6 weken zwanger!!!
    zwangerschaps testen zijn nl meer betrouwbaar als ovu testen dus ik denk dat je blij mag zijn
    ha bellen desnoods de hap als je hier over inzit!!

heel veel succes!ik hoor graag hoe het afloopt
    zelf zit ik ook een beetje in de rats zie topic zweten…
    vandaag nod en geen duivels wil zondag testen als ik het dan nog niet ben
    dit is voor mij ronde 3 eerste kindje en jij??

groet meissie 28

#2867456 Quote

Hai Annette,

Erg vreemd!!! Ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent. Ik duim voor je!!

Liefs J_J

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct