Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23273 Carolinda

• Auteur

Hi Meid,

Ik wilde even weten hoe het met je is.
    Ik zit nog steeds te duimen voor je dus ik hoop dat het ondertussen al gelukt is.

Laat snel wat van je horen.

xxx
    Lin

#2867478 Quote

He Lin,

Nee het is nog niet gelukt  Maar, het gaat wel goed hoor. We zijn nu aan het verbouwen en ik hoop dat we over 2 weken een nieuwe keuken hebben. Ben deze maand helaas op dag 26 1,5 dag ongi geworden dus we zitten nu  in ronde 7. Ik had hierover nog een topic geschreven omdat, ik normaal 5 dagen ongi ben. Maar heo gaat het met jou en je kleintje? en hoe voel jij je. Vind het leuk dat je nog steeds aan mij denkt. Lees vaak even op het april forum om te kijken hoe het met je gaat maar, je bent er niet zo vaak. Had gelezen dat je last van je stuitje had hopelijk is dat over.

Nou meid ik hoor ga van je

Liefs Linda

#2868197 Quote

Hi Linda,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb het erg druk gehad en om een of andere reden kon ik elke keer niet inloggen. Fijn om te horen dat het wel goed met je gaat.
    Met mij gaat verder ook alles goed, Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest en alles is in orde. Het kindje ligt kwa groei ook helemaal op schema en is nu 15 cm. Gisteren ook voor het eerst naar de fysio geweest voor de pijn mijn stuitje maar nu bleek die pijn hoger te zitten. Het heeftmet de zwangerschap te maken en ik moet nu oefeningen gaan doen. We zien wel hoe het gaat.
    Ik ben inderdaad niet zo veel meer op het forum het is zo anders nu als toen wij op het forum zaten "zwanger worden" en ik heb het ook gewoon druk.

verder heb ik eigenlijk niks meer te melden ik hoop je snel weer te spreken.

gr,
    Lin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct