Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23275 Annie1j_j

• Auteur

Hai Annie,

Ik vind het erg gezellig om ff hier verder te kletsen met je.
    Ik stop zaterdag de 29ste met de pil, dus mezelf kennende word ik dan rond de 1ste ongesteld.
    Wel spannend hoor om dan te stoppen, het wordt wel echt laat maar zeggen .

Ik ben druk bezig met minder roken, ik ben van plan om als ik stop met de pil ook echt gestopt te zijn met roken. Vandaag heb ik van 3 sigaretten een paar trekjes gehad en dan gaat het wel goed. Gisteren heb ik er maar 2 gerookt, dus ik was erg trots op mezelf. Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend erg lief is, zoals gisteren en vanmiddag toen ik thuis kwam van het werk had hij een bordje vers fruit voor me klaar gezet!

Hoe is het met jou verder? Was jij ook al gestopt met de pil?
    Spannend of niet zo alles…..

Het lijkt me erg leuk om elkaar op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen   en elkaar zo te kunnen steunen waar nodig (zal ik denk ik wel nodig hebben als ik echt stop met roken hihi).

Liefs,
    J_J

#2867482 Quote

He J_J

Ik vind het ook leuk om elkaar zo op de hoogte te houden, ik vind het erg fijn om hier van me af te praten.Er zijn wel een paar vriendinnen aan wie ik het heb verteld maar met hun praat ik er niet zoveel over. Hun zijn namelijk nog niet met kinderen bezig.

Ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu dus in de 4de ronde.
    Het is nog best onregelmatig. Cyclus van 27,30 en 34 dagen dus ben benieuwd hoelang ik er nu weer op mag wachten!!
    Volgens de berekening heb ik dit weekend mijn eisprong.Dus maar even flink klussen als mijn mannetje ook zin heeft.
    Hij vind nl. dat het geen verplicht ''nummertje'' moet zijn maar dat we het moeten doen als we zin hebben..
    Dat snap ik ook wel maar soms baal ik ervan.Ik heb dan zoiets van we moeten alle kansen benutten die we krijgen toch?

Ik zal ff wat meet over mezelf vertellen,volgens mij weet je dat al maar toch,ff een opfrissertje!!

Ik ben dus 26 en mijn man is een aantal jonger dan ik (die van jou toch ook?)we zijn ruim 4 jaar samen en nu een paar maanden getrouwd!
    Ik zit nu in de 4de ronde en heb als het goed is rond 1november mijn nod.
    Een aantal jaar geleden zijn we er naar maanden achter gekomen dat ik een zware chlamidia infectie had,drama dus.
    De artsen in het ziekenhuis vertelden dat het er erg slecht uit zag, en dat we maar moesten afwachten of ik ooit nog op de normale manier zwanger   kan worden.
    Vreselijk onzeker en klote dus allemaal.
    Ondanks dit bericht blijven we wel positief.We mogen als we willen nu al naar het ziekenhuis voor onderzoeken.We hebben er samen bewust voor gekozen om het eerst ''zelf'' te proberen voordat we in de mediche molen terecht komen.

Zo dat was in het ''kort'' wel een beetje mijn verhaal!!

Ik wil zeker wel stoppen met roken.
    Ik baal er ook erg van dat het tot nu toe nog steeds niet gelukt is.
    Ik hoop dat ik mezelf er toe kan verzetten om zo snel mogelijk echt te stoppen.
    Mischien dan echt samen met jou?!
    Dan kunnen we elkaar zeker steunen!!!!

Ik hoop dat ik je niet heb verveeld met dit lange verhaal!
    Ik vind het in ieder geval fijn om te weten dat we een eigen topic hebben, dat is toch wat fijner!!!en valt meer op!
    Als je ergens mee zit of gewoon zin heb om lekker van je af te schrijven dan moet je dat zeker hier doen!
    Ik vind het erg gezellig!!!
    Ben op moment veel op deze site te vinden, zit nl. nog half in de ziektewet!

xxx Annie1

#2867487 Quote

Hai,

Jeetje wat een verhaal zeg (en dan bedoel ik niet de lengte, maar de inhoud). Ik had het inderdaad wel in een andere topic gelezen, maar niet gereageerd. Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik erop moest zeggen anders dan dat ik het echt zwaar klote vind voor jou/jullie.

Het is voor jullie dan inderdaad wel elke maand heel spannend. Dat is het natuurlijk altijd, maar ik denk voor jullie extra met dit in je achterhoofd.

Ik ga wel echt voor je duimen hoor rond de 1ste!! Het lijkt me super als je me snel kan vertellen dat je zwanger bent! Tuurlijk hoop ik ook snel zwanger te zijn, maar ik begin er pas over een week of 2 echt mee, dus het zal nog wel even duren.

Weet jij al wanneer je ongeveer echt wilt stoppen met roken? Wel fijn inderdaad dat we elkaar dan kunnen steunen en door de moeilijke momenten heen helpen.

Even kort wat over mij:
    Ik ben 26 en mijn vriend is inderdaad jonger (hij is 21). Hoe reageerden/reageren mensen op jullie leeftijdsverschil? Ik dacht eerst dat iedereen het heel raar zou vinden, maar eigenlijk vond iedereen het heel leuk voor me, aangezien ik nu eindelijk gelukkig ben.

Ik ga nu lekker slapen. Slaap lekker.

Tot snel!!

Liefs,
    J_J

P.s. als je vragen hebt stel ze gerust hoor!!

#2867500 Quote

Goedemorgen J_J

Heb je t al gelezen Bieb is zwanger, gaaf he!!
    Nou gisteravond niet geklust,meneer was moe. Ik moet ook toegeven dat hij erg veel werkt,maar toch.Dit weekend heb ik mijn eisprong en ik ben bang dat het nu alweer te laat is!

Je vroeg hoe de mensen op onze relatie reageerden.
    Nou eigenlijk heel verschillend.de een reageerde heel positief, maar de ander dacht dat het niks kon worden en dat hij maar een flirt was.
    In het begin heb ik best wel moeite gehad met het leeftijdsverschil.Ik was 21 en hij was net 16.
    Ik kwam net uit een relatie met een stuk oudere man.
    Ik vond het moeilijk om mijn gevoelens voor mijn man te erkennen.
    Ik weet zeker dat ik veel over de tong gegaan ben hier in de buurt.
    Maar ik werd zo verliefd dat ik dacht, schijt aan!!
    Aan mijn man kan je echt nergens aan merken dat hij zoveel jonger is.Hij is veel volwassener voor zijn leeftijd (en ook veel volwassener dan mijn ex!)
    Welke jongen van bijna 19 wilt tegenwoordig al samenwonen?
    Een paar maanden terug zijn we getrouwd!
    We hebben het samen over kinderen krijgen gehad.Ik heb toen voor mezelf besloten dat ik aan hem de keus laat.Hij is tenslotte een stuk jonger!
    Ik was dan ook in de 7de hemel toen hij aan mij vroeg of ik met de pil wilde stoppen omdat hij graag met mij een baby wil!
    De meeste jongens van die leeftijd en vaak ook oudere jongens willen daar nog helemaal niet aan denken!
    Nu ben ik zo blij dat ik toendertijd naar mijn gevoel heb geluisterd en moet je kijken waar ik nu sta!

Jij hebt gelukkig ook zo''n (jonge) jongen gevonden die hier ook aan toe is,grappig hoor!!

Hoe is dat eigenlijk   bij jullie gegaan met besluiten dat je kinderen wilt??

Wanneer ga jij echt stoppen met roken?Dan ga ik er ook naar toe werken en gaan we ECHT! samen stoppen?! Goed idee??

Liefs annie1

#2867539 Quote

Hai Annie,

Ja echt super dat Bieb zwanger is. Zo goed ook dat haar gevoel dat al zei.

Ik hoop voor ons ook dat het snel zover is. Kan bijna niet wachten.

Wij kennen elkaar nog niet zo lang als jij en je man elkaar, maar ik heb het inderdaad ook meer aan hem overgelaten. Ongeveer 2 weken terug (we waren op vakantie) waren we een stuk aan het wandelen en toen ging hij zitten en ik bij hem op schoot en toen zei hij dat hij heel graag snel kindjes met mij wil!!! Ik was dus ook super blij, mijn vakantie kon niet meer stuk!!
    Hij is er echt zo mee bezig en zo enthousiast over!! Hij leest zelfs steeds het forum.
    Ik vind het zo super dat hij het zo graag wil. Ook al is hij nog zo jong en zijn we nog niet zo lang bij elkaar.

Ik snap je als je zegt dat het niet te merken is. Dat heb ik met mijn vriend ook. Ik heb voor hem een relatie van 8 jaar gehad met een jongen die 1 jaar ouder is dan mij. Daar heb ik ook mee samengewoond, maar het nooit over kinderen gehad. Ik kon niet eens een goed gesprek voeren met hem. En dat kan ik met mijn huidige vriend wel. Hij steunt me ook echt met alles en vind me niet alleen leuk als ik gezellig en mooi opgemaakt enzo ben, maar ook als ik verdrietig en net uit bed kom.

Ik ga er na toewerken om 01 november te stoppen met roken!! Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind, maar nu ga ik gewoon elke dag minder roken. Ik merk al wel aan mijn lijf dat het er ook niet meer zo'n behoefte aan heeft (al blijven sommige situaties erg lastig). Vaak als ik een sigaret opsteek ben ik er na 2 of 3 trekjes al weer klaar mee, dan vind ik het ook echt gewoon vies.

Nou sorry voor het hele lange verhaal.

Ik moet zo werken, morgenmiddag ben ik er weer.

Liefs,
    J_J

#2867543 Quote

hoi J_J,
    Ik vind het juist leuk om zo''n lang verhaal te lezen!
    Wat een schat van een vriend heb jij zeg!!
    Mijn ex vriend was eigenlijk ook een waardeloze zak, kon er ook niet mee praten.We woonden ook samen maar ik heb het met hem (gelukkig) ook nooit over stoppen met de pil gehad.
    Gelukkig heb ik het nu 100x beter voor elkaar!
    Mijn mannetje leest dit forum niet maar het is toch wel een schatje

Ik vind het een goed idee om 1 november echt te stoppen met roken!
    Volgens de berekening heb ik 4 november mijn nod!
    Wanneer moet jij ongesteld worden?

nou dan gaan we dus samen naar de eerste van de maand toewerken!
    Als jij ook rond de 1ste ongesteld wordt en ik rond de 4de dan hebben we in december onze eerste nod samen!Spannend he!!
    Wel erg leuk hoor dat we ook zoveel overeenkomsten hebben en dat we (als ik t goed bereken) ongeveer tegelijk onze nod hebben!!

Ik ben het weekend vrij dus ben weer veel op het forum te vinden!!
    Werkse en spreek je morgen!

Liefs annie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867584 Quote

Goeiemorgen Annie,

Hier nog even een berichtje van mij voordat ik ga werken.

Wat hebben we toch een geluk met onze super lieve (jongere) vriendjes he?!

1 nov. is dus de dag dat we gaan stoppen met roken?! Spannend hoor, zoals nu vind ik het wel moeilijk om niet te roken. Het is vroeg, ik ben moe en eigenlijk wil ik dan gewoon een sigaretje, maar ik doe het niet! Rook jij veel?

Ik stop volgende week zaterdag met de pil en voor mij houdt dat dan in dat ik meestal woensdagochtend (1 nov.) ongesteld word.
    Echt leuk dat we zo samen opgaan!

Verder heb ik met mijn duffe hoofd nog niet veel te vertellen.

Fijne dag vandaag!

Tot vanmiddag denk ik.

Liefs,
    J_J

#2867597 Quote

Hoi J_J,
    Jij was er vroeg bij vanmorgen! Dat is altijd het mindere van dit werk vind ik!
    Ik heb altijd vreselijk veel moeite om zo vroeg m''n bed uit te gaan.

Leuk dat we ongeveer gelijk oplopen!
    Nou volgens de berekening heb ik dus 4 nov. mijn nod.En was gister mijn vruchtbaarste dag en vandaag mijn eisprong.
    Gister zijn we dus mooi druk geweest!
    Vanavond (hoop ik) ook nog een keer voor de zekerheid!
    De rest van de maand kijk ik niet zo nauw hoor!

Oke we gaan samen stoppen met roken 1 november!
    Ik rook een pakje sigaretten per dag, als ik aan het werk ben wel wat minder want we mogen binnen natuurlijk niet roken!

Ik heb net even beneden de boel schoongemaakt en nu ga ik zo douchen.
    Mijn mannetje is nog even werken en als hij thuis komt gaan we even bij vrienden op bezoek.

Je schreef laatst dat je niet zoveel vrienden hebt? Hoe komt dat als ik vragen mag?
    Wonen jullie daar nog niet zolang?
    Als je hier geen antwoord op wilt geven snap ik dat best hoor, ik ben gewoon benieuwd!

Liefs annie1

#2867624 Quote

Hai Annie,

Ik vind het ook altijd vreselijk om zo vroeg mijn bed   uit te moeten, zeker in de winter. Dan is het nog donker en koud.

Ik heb niet zoveel vrienden vooral door mijn werk. Door die onregematige werktijden moet ik vaak werken als andere vrij zijn. Mijn ex was ook niet echt makkelijk in de omgang, dus dat heeft er ook mee te maken.
    Nu krijg ik wel steeds meer contacten, en dat vind ik echt super leuk. Maar dat zijn gewoon nog niet echt vrienden voor mij.
    De goeie vrienden die ik heb wonen vaak verder weg (vriendin in het westen van het land, vriend in Spanje). Niet echt heel handig dus.

Met wat voor soort clienten/zorgvragers/bewoners werk jij? Ik werk met mensen die allemaal een ernstige verstandelijke en lichamelijke handicap hebben.

Ik ga nu eerst ff lekker slapen (ben de laatste tijd super moe).
    Heb jij een fijne dag gehad? Was het gezellig bij je vrienden?

Liefs,
    J_J

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct