Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23277 Ik Wil Er Nog Een

• Auteur

hallo allemaal
    wil er graag nog een maar het wil niet lukken. volgens mij ga ik ook voor een ivf. moet eigenlijk niet zeuren want ik heb een pracht van een dochter maar wil zo graag een broertje of een zusje erbij voor haar. wat zouden jullie mij aanraden ze is nu 1 1/2 en als ik er nog een wil wil ik dat er niet zo een grote leeftijdsverschil is. en nog iets ik heb twee maal een beroerte gehad en ben niet meer zo goed op been. namelijk linkerhelft van mijn lichaam is aangetast door die beroerte. de dokters zeggen het kan wel maar de medicijnen zeggen dat het moeilijk wordt. ik ben nog maar 26 help wat moet ik doen!!!!
    tips zijn welkom
    doei doei
    sevval

#2867495 Quote

Jeetje Sewal,
    Je hebt al heel wat mee gemaakt zeg!
    Vanaf wanneer heb je die verlamming?
    Met de verzorging van je dochter gaat het toch ook goed?
    Als je echt heel graag een 2e wilt, zou ik het nog eens goed   met je man en de doktoren bespreken en ook eens kijken naar eventuele mogelijkheiden qua hulp.

Je bent nog zo jong. Dus het moet kunnen toch?!?

heel veel sterkte met het maken van deze beslissing.
    Kan me goed voorstellen dat het weer kriebelt hoor!
    Mijn dochter is nu ook 1 1/2 en ik vind het een mooie leeftijd om voor een 2e te gaan.

Hou je ons op de hoogte???
    Groetjes Bieb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct