Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23282 Vaag Streepje

• Auteur

Omdat ik me zo vreemd voelde er vanochtend tegen beter weten in nog maar een testje tegenaan gegooid. Wat denk je? vaag streepje, kan het eigenlijk niet geloven!

Het rare is dat ik dacht midden in mijn cyclus te zitten, ben ook gewoon ongesteld geweest al was dat een beetje laat en een beetje kort.

Later nog maar een testje, ik weet het niet hoor.

Zou dus nu zo'n 7 weken zwanger zijn!

Groetjes

#2867535 Quote

Miekje, ik heb exact het zelfde. Gister topic hierover gestart "ovu en zwtest beide positief". Ben ongesteld geweest en zou normaal nu in mijn ei moeten zitten, maar ben al ongeveer 3 weken beroerd dus dacht ik: ik gooi beide testen er tegen aan!! En beide positief. Ik word er krankjorum van en nu lees ik jou topic…. Is het dan toch mogelijk?? Zou dan 6,5 week zwanger zijn! Welk merk test heb je gedaan?? Ik van Sensitest.

Ik heb altijd geroepen, een vage streep is een streep en dus zwanger!! Maar nu weet ik het echt niet meer
    Ik zal voor je duimen!!
    xxx Annette

#2867537 Quote

vreemd inderdaad, maar een test liegt niet!

Zo nogmaals testen en als het weer positief is wacht ik gewoon een paar weekjes met de dokter bellen kijken of ik weer ongesteld wordt, we zouden nog tijd genoeg hebben toch? Ik heb wel vaker verhalen gehoord over menstueren tijdens de zwangerschap.

Ik duim voor je!

#2867538 Quote

ja, dat heb ik ook gehoord. mijn moeder had dat bijvoorbeeld ook in het begin.
    Jammer dat het allemaal zoveel onzekerheid met zich mee moet brengen he?! En we willen het allemaal zo ontzettend graag!
    Afwachten maar!!
    succes
    xxx

#2867554 Quote

Nog een keer getest, een duidelijke plus! Ik ben zwanger!

Nu 6 weken en 4 dagen geloof ik!

#2867557 Quote

VAN HARTE GEFELICITEERD
    ga er lekker van genieten….ik hoop dat het een mooie zwangerschap mag worden..

groetjes, ineke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867581 Quote

Miekje wat GOED!!!!
    Gefeli, geniet ervan he!!!!

Lfs Niek

#2867656 Quote

Hey Miekje !
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet maar van dat kleine wondertje in je buik, voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij.
    Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.
    Liefs van Miena

#2867595 Quote

Hoi Miekje,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap
    Geniet er maar lekker van!!!

groetjes Mo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct