Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23283 Zwanger Worden En Gebruik Ibroprufen Hoe Schrijf Je Het Eigenlijk

• Auteur

Hoi Allemaal,

ik heb de laatste tijd veel last van hoofdpijn en ik weet waar het van komt en wat ik er aan moet doen maar hierdoor moet ik elke dag ibopruven (kom er niet uit vandaag maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel..) gebruiken (1 tot 3 x op een dag).

Nou vroeg ik mij af of dat problemen kan opleveren als we zwanger willen raken of zwanger zijn?? kan ik dan beter paracetamol nemen, is lichaamseigenstof. heb daar alleen meer van nodig…………..

wie weet raad??

Nikkie

#2867545 Quote

Ha Nikkie,

Ik weet dat je van paracetamol alleen die mag gebruiken zonder coffeine (hoop dat ik t goed schrijf). Ik weet t niet van ibuprofen.
    Vraag t even na bij de drogist of ha?

Succes met alles en we horen t weer wel.

Liefs polla

#2867548 Quote

Hoi Nikkie,

Ibuprofen mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap, maar daarvoor wel hoor. Je kunt gerust deze innemen. Ben je eenmaal zwanger, dan zul je toch echt over moeten stappen op de paracetamol. Maar, tot die tijd kun je het gewoon gebruiken.
    De artsen zeggen zelf dat je er niet angstvallig mee om moet gaan, maar als je eenmaal weet dat je zwanger bent, dan kun je er beter mee stoppen. Dit is nog niet eens omdat je kindje er heel ziek van kan worden ofzo, maar gewoon omdat er maar zo weinig bekend is over de gevolgen. En als je iets niet zeker weet kun je het maar beter gewoon niet doen.

Wat een verhaal, sorry.
    Ik hoop toch dat je er iets aan hebt.

Liefs Til

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct