Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23284 Cyclus Van 14 Dagen

• Auteur

Hoi hoi,

Ik heb dit item ook op het forum zwanger na miskraam gezet, maar daar wordt niet zo heel vaak als hier gereageerd. Misschien hebben jullie een idee?

Ik dacht weer verder te kunnen maar mijn lichaam is volgens mij een beetje in de war.
    Na mijn miskraam ben ik na 5 en halve week weer ongi geworden. Dit begon 2 dagen met een klein beetje oud bloedverlies waarna het pas echt doorzette. Na een week was het helemaal over. Maar op dag 11 van m'n cyclus had ik een heel klein beetje lichtbruin verlies. Ik dacht dat het nog een restje was van mijn ongi. Maar nu dag 13 lijkt het net of ik weer ongi ben!!         Het is niet zoveel als normaal maar het bloed wordt wel steeds roder (+ wat kleine stolseltjes).
    Het is echt zo vreemd. Ik weet nu echt niet meer hoe het zit. Moet ik dit nu als een ongi zien of is het een tussentijdse bloeding (het is niet zo veel als een "gewone ongi").
    Ik wou  bijna beginnen met ovulatietesten, maar of dat nog zin heeft is ook maar de vraag.
    Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt of gehoord? Wie kan me helpen?

Groetjes Rianne

#2867551 Quote

hai ria,
    ik heb dit nog nooit meegemaakt,dus kan je helaas niet verder helpen.
    ik wou toch even op je topic reageren omdat ik het mooi balen en onzeker voor je vind!
    Succes!!

groetjes annie1

#2867596 Quote

Hoi,

Ik heb ook begin september een miskraam gehad. Sinsdien is mijn ongi echt raar. Het duurde 31 dagen na de miskraam voordat ik weer echt ongi werd. Maar een week daarvoor had ik zomaar spontaan een dag een bloeding. Na die echte ongesteldheid duurde het maar 12 dagen voordat ik weer een week bloedverlies had (wel weinig maar toch). Daarna hield het weer op en werd ik op dag 22 gewoon ongesteld (dus nog geen week weer ertussen).Ik ben deze week naar de gynacoloog geweest. Die kon niets bijzonders zien op de echo. Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Ik moest bloed laten prikken of mijn hormonen niet van slag af zijn. Die uitslag krijg ik donderdag. Ik hoop dat het deze cyclus wel goed gaat en dat ik zwanger mag worden zonder te veel poes pas.

Groetjes Annika

#2867617 Quote

Hoi,

Hopelijk heb je snel weer een normale cyclus Annika.
    Bij mij beginnen de RD een beetje te minderen. Maar ja ik weet (net als bij jou) net zo min waar ik aan toe ben en wanneer ik m'n vruchtbare periode heb. Als ik tenminste al een eisprong heb!
    Laten we het er beste van hopen!
    (al is dat wachten en onzekere echt niet leuk)

Liefs Rianne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct