Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23285 Vraagje Over Etos Test Voor Mensen Die Deze Test Ook Hebben

• Auteur

hallo,

ik ben 5 dagen overtijd, heb al 2 weken erg gevoelige tepels, en mijn afscheiding
    () is ook niet meer zoals het hoort te zijn.
    Vanmorgen heb ik getest, die was negatief…….maaar als ik hem tegen het licht aan hou, en echt heeeeel goed kijk dan zie ik een heel dun lijntje, waar zeg maar het 2e streepje had moeten staan als ik wel zwanger was geweest. Het was heeeel vaagjes en ik moest heel goed kijken…maar mijn vriend heeft het ook gezien.
    Klopt dat bij deze testen, heeft iemand hier ervaring mee.
    Ik heb helaas geen test meer in huis, anders had ik meteen gekeken of ik het daar ook op zou zien.
    (misschien wil iemand dit voor mij na checken)
    Ik vind het een beetje vreemd.
    Alvast heel erg bedankt

pffff nu wachten op die rode duiveltjes zodat ik snel door kan met ronde 2
    Zucht

Lfs Niek

#2867565 Quote

he Niek,
    Wat klote van je negatieve test zeg.
    Maar niet getreurd, eerste ronde he!
    Maar ik kan goed snappen dat je baalt hoor!
    Mijn vriendin heeft ook weleens bij de etos een test gehaald.
    Zij had ook een licht 2de streep, raar trouwens, maar in iedergeval ze was toen niet zwanger.helaas.
    Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt.
    En anders hoop ik voor je dat de rd snel komt
    Op hoeveel dagen zit je nu met je cyclus?

Liefs annie1

#2867569 Quote

hey niek

ik heb gister ook een test van de etos gedaan en bij mijn was ie ook negatief
    ik heb em niet tegen het licht gehouden maar ik heb zo niks gezien wat ook maar enigzins op een tweede streep leek
    ik duim voor je

liefs ikjes

#2867578 Quote

hoi hoi
    je kan t beste de test doen van clearblue DE GEWONE (niet de digitale) deze is t gevoeligst en geeft een + als je zwanger bent. is wel wat duurde, maar ik vind hem t fijnst.
    kus lautje

#2867579 Quote

Hallo,

Dank je allemaal, voor de snelle reactie.
    Ik denk ook dat ie gewoon echt negatief was hoor. (maar toch?)

Annie:   ik zit nu op dag 33, hopelijk komen de RD snel, ik wil namelijk snel naar ronde 2
    Jammer dat het bij jou ook negatief was. Maar veel succes voor de volgende ronde.

Lfs van Niek

#2867600 Quote

Hoi Niek,

Ook bij mij was de eerste Etos test (6 dagen over tijd de eerste) een heel licht 2e streepje. Er is nog hoop dus. Drie dagen later was het beter te zien. Ik koop de volgende keer zeker een andere test.
    Er is dus nog hoop.

Groetjes Anja

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867602 Quote

ik had ook een heel licht streepje,..nauwelijks te zien, weliswaar 2 dagen voor mijn nod,..maar daarna op de nod getest met cb en een duidelijke plus,..dus het kan best hoor!

succes ermee

#2867610 Quote

hoi niek, nog geconduleerd met het overlijden van je oom.

ik las net je berichtje. wat klote dat je nog niks bent opgeschoten.nu zit je nog steeds in die onzekerheid. balen!!
    ik zou als ik jou was proberen te wachten na het weekend. en dan nog en testje er tegen aan gooien. ik blijf voor je duimen.

onze eerste ronde is net begonnen. wel spannend! tuurlijk hoop ik dat het gelijk raak is.want mijn kinderwens is er al een hele lange tijd. maar dat geld misschien voor alle meiden hier op het forum… dus ik kan bijna niet wachten. en als je dan soms ook nog eens leest dat sommigen jaren bezig zijn. dan wordt ik er een beetje  verdrietig van…vrouwen!! ( hormonen…)

nou meis, geniet nog lekker van je weekend en da spreek ik je later!

xx dd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct