Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23287 Effe Wachten

• Auteur

hallo daar ben ik weer , na maandag heb ik echt k..dagen gehad ik werd maar niet ong maar ik had wel rugpijn enz…. maar na twee testen toch donderdagmorgen ong geworden!!! achteraf gezien was het wel een beetje een opluchting om 2 redenen,
    1ste : die pijn die ik had kon niet normaal zijn dus als ik zwanger zou zijn dan was dit ook geen goed gevoel en ten tweede ben ik donderdagmiddag naar het zkh geweest voor een operatie om af te vallen en die gaat nu eindelijk door en ben heel binnen kort aan de beurt dus moet ik een derde kindje even uit stellen ook al had ik het liever andersom gehad maar het wilde maar niet lukken en nu komt dit eigenlijk als eerste dus dan gaan we hier maar eerst voor en als dit allemaal achter de rug is en   ik voel me weer goed want het is echt een hele zware operatie dan gaan we er weer voor en dan hoop ik door dat ik een aantal( veel) kilos kwijt ben dan toch snel zwanger raak maar ja dat zien we dan wel weer maar ik blijf toch wel hier kijken hoor want ik vind het echt geweldig voor degene die wel zwanger raken en die wil ik dan toch feliciteren natuurlijk ik ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat maar ik hou jullie op de hoogte!!!

tot snel weer ,

groetjes wendy

#2867640 Quote

veel succes met je operatie en ik hoop dat je snel kan beginnen met klussen

groetjes ikjes

#2867645 Quote

ook namens mij heel veel sterkte en suc6

#2867647 Quote

Wendy, heel veel sterkte met je operatie. Ik hoop voor je dat alles gaat zoals het hoort en je weer spoedig bent herstelt. Succes!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct