Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23288 Temperatuur

• Auteur

Hoi Allemaal,

Even een vraagje: Ik ben nu vanaaf mijn laatste ongi aan het tempen. rond 7.00 sóchtends in mkijn temp normaal 36.8/36.9 (heel soms 37) nou was ie dinsdag 10 okt.   37.2 om 7.00. Dus ik dacht ik heb mijn eisprong. Toen vanaf   woensdag 37.1 en is niet lager geweest. (welke tijd ik ook temp) Nu gister ochtend 37.3 en vandaag om 9.30 37.4 en net om 10.30 37,5. Ziek voel ik me niet dus dat zal het wel niet zijn. Ben wel erg moe en heb erg rooie wangen af en aan. (vanaf donderdag). Dit heb ik meestal als ik moe ben. Moeheid is vanaf vrijdag. Zou ik zwanger zijn?? NOD is denk ik zelf 27 oktober. Was de vorige keer overtijd dus.
    Wie heeft dit ook al meegemaakt???

Liefs An

#2867598 Quote

hoi an78,
    Het zal maar zo kunnen dat je zwanger bent want dan blijft je temperatuur altijd iets hoger!
    Even afwachten dus, spannend hoor!

Ik heb even een vraagje, hoe zit dat met dat temperatuur meten?vanaf wanneer doe je dat?
    En mag ik vragen hoe lang je al bezig bent met zwanger worden?

Alvast bedankt!

Liefs annie1

#2867616 Quote

Hoi annie,

Je kan het beste wat ik  heb gehoort beginnen vanaf de dag je ongi wordt.
    Ik ben er ook nog maar net mee bezig. ( vanaf laatste ongi).
    Dit is mijn 2e ronde. Misschien wel vroeg om te tempen al. Maar we willen heel graag een zomer kindje. Hoe lang ben jij al bezig? Als ik vragen mag?
    Ik ben trouwens 28 jaar en mijn vriend 35 jaar.

Liefs An

#2867619 Quote

Hoi An78,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar die hogere temperatuur is in principe wel heel posititief. Toen ik zwanger was van  mijn zoontje had ik dat namelijk precies zo.
    Maar, zoals ik al zei, ik wil je geen valse hoop geven want er gaan ook allerlei griepjes rond.
    Meid, ik hoop dat je maar last hebt van één ding en dat is een zwangerschap!!

Ik zal voor je duimen.

Liefs Til

#2867623 Quote

Hoi Til,

Dank je wel voor je reactie. Ik moet wel zeggen dat ik zelf steeds meer het idee krijg dat ik zw. ben. Ik voel me echt niet ziek maar het kan nog komen natuurlijk.
    Wel last van lichte hoofdpijn en moe heid. Borsten voelen steviger aan en licht pijnlijk.
    Ik heb echt veel symptonen van zw. Maar het kan ook niet zijn en hou daar ook rekening mee. Ook al zou ik echt heel blij zijn als het wel zo is.
    Ik zal gewoon moeten afwachten. Wil pas vrijdag of zaterdag gaan testen.
    Als het me lukt.
    Ik duim ook voor jou. Wanneer heb je nod?

Liefs An

#2867626 Quote

hoi An,
    Wij zijn vanaf begin juli bezig.
    Ik zit nu dus in de 4de ronde!
    Ik heb ongeveer 4 november mijn nod, dus nog even geduld hebben!
    Ik denk dat ik begin te tempen als we een half jaar bezig zijn!

Mijn man is 21 en ik ben 26!!

Succes he ben heel benieuwd!!!!

Liefs annie1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867637 Quote

Hallo,

Hoe moet je dan tempen, hoe werkt het, hoeveel kost het, hoeveel heb je er nodig, hoelang kan je er me doen, wat word je er wijzer van, welk merk??/
    Heel veel vragen, maar heb hier geen ervaring mee.
    Misschien dat iemand het mij uit wil leggen?
    Misschien dat ik het ook wil gaan doen.
    Ik heb net ronde 1 achter de rug (met negatieve test) en zou niet weten hoe het voelt als het eitje springt…nooit op gelet eigenlijk.
    Ik zou hier dus graag wat meer over willen weten.

Lfs Niek

#2867639 Quote

Lieve An.
    Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar je temp. blijft hoog totdat je ongi. word.
    Jij denkt dat 27 okt, je NOD dag is, als je temp. daarna nog hoog blijft dan heb je dikke kans dat je zwanger bent, als je temp. op die dag of de dagen erna omlaag gaat, (of de dagen ervoor kan natuurlijk ook).dan  heb je grote kans dat je ongi. word. (op die dag.)
    Dus zegt die hoge temp. nu nog niet zo veel hoor.
    Ook stijgt je temp. meestal één of twee dagen  NA je eisprong, dus je eisprong is niet op de dag dat je temp omhoog gaat.
    Dit is wat ik  gehoord en gelezen heb  over het temperaturen.
    Zal voor je duimen dat je temp. hoog blijft en er een klein wondertje in je buik groeit.
    Liefs van Miena.

#2867820 Quote

hoi Miena,

Fijn dat je reageert. Ik heb nog steeds verhoging en net zelfs 38.
    Ik voel me nog steeds niet ziek. wel rooie wangen.
    Ik heb ook lichtjes pijnlijke borsten, af en toe lichte krampjes in mijn onderbuik (lies).
    Ben erg moe en met vlagen licht in mijn hoofd. Maar verder niks.
    Dus ik ga maar aftellen. En erg duimen ook voor jou en de rest.
    Ben ook wel licht geraakt en emotioneler dan normaal.

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct