Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23290 Wanneer Weer Vruchtbaar Na Een Miskraam

• Auteur

Hallo dames

Ik kom jullie weer vergezellen.  
    Ik zal me even voorstellen.
    ik ben silvia en ben 24 jaar. ik woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van 20 maanden en we wonen in lelystad.

Na +/- 7 en halve week heb ik een miskraam. Vrijdag de 19de oktober heb ik een echo gehad en dat zag er niet goed uit, hartje klopte niet en het baarmoederslijmvlies liet al los.
    Nu gaan we dus weer verder met proberen.. Ik vraag me nu alleen af waneer je weer vruchtbaar bent na een miskraam. en hoe je nu je cyclus kunt berekenen, Je vruchtbare dagen enzo.

weet iemand van jullie dat mischien??

liefs silvia

#2867615 Quote

Hoi Silvia,

Welkom op het forum. Wat verdrietig van je miskraam. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.

Ik heb de afgelopen ronde ook een hele vroege miskraam (met vijf weken)  gehad. Mijn huisarts raadde me aan mijn eerste cyclus even aan te kijken. Het kan zijn dat je wat later of juist eerder dan normaal ongesteld wordt, zei hij. Ik heb normaal een cyclus van 28/29 dagen. Voor wat betreft het "klussen" deze maand zijn wij daar gewoon vanuit gegaan. We hebben wel iets langer "doorgeklust". Van dag 10 tot en met dag 20 zo'n beetje om de dag (10,12,14,15,18 en 20). Ik heb het gevoel dat mijn eisprong ertussen zat (veel glazig slijm en buikpijn op dag 16). Wie weet…….;-))

Veel succes!

Groetjes,
    Hester

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct