Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23291 Vraagje Over Eisprong

• Auteur

hoi meiden,

wij beginnen net met onze eertse ronde. maar mijn vraag is: toen ik nog aan de pil zat. voelde ik soms van alles. vooral in  de week later na mijn ongi. kan dat mijn eisprong zijn??
    ik heb nu namelijk uitgerekend wat mijn vruchtbare dagen zijn en wanneer ik dan mijn ei moet hebben. maar   dat is zo rond de 15e dag. terwijl ik tijdens het pil gebruik wel een last had van de onderbuik rond de11e dag of zo. zou dit dan kunnen betekenen dat mijn ei eerder komt dan ik nu heb berekend??

ik wil het zo graag weten allemaal.en ik had meestal een paar dagen van ten voren dat ik ongi moest worden last van krampen onder in mijn buik. volede net of dat ik al ongi moest worden.

ben gewoon wat onzeker denk ik….

ik wens jullie veel succes met zwanger worden…

xx dagdroomertje

#2867629 Quote

Hoi Dagdroomertje,

Kan goed zijn hoor dat het toch een paar dagen eerder is. Heb zelf cyclus van 27 à 28 dagen en mijn eisprong was afgelopen woensdag op dag 12 (volgens ovulatietest tenminste). Had toen 's nachts en de dag daarna inderdaad wel een licht "ongi worden" gevoel onderin mijn buik.
    groetjes en succes!
    xx Roos xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct