Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23293 Voor Alle Dames Die Overtijd Zijn

• Auteur

hallo meiden

als ik zo alle topics lees zijn er een heleboel die inmiddels overtijd zijn maar nog neit weten waar ze aan toe zijn
    nou bij mij is dat ook het geval
    ben al vanaf maart aant ontpillen
    gemidd cyclus van 28 dagen en zit nu op dag 30
    vanochtend getest en was negatief
    ik heb niet veel hoop meer maar ja ben ook nog steeds niet ongi
    wie wil hier over mee kletsen

xxx

#2867633 Quote

Hai Meissie,

Nou sluit me even bij dit onderwerp aan.
    Ik ben nu op dag 34, en ook nog niet ongi.
    Zaterdag een negatieve test gehad.
    Heb al 2 weken last van mijn tepels (nooit gehad) en in deze maand ook een weekje last van een drukkende onderbuik gehad.
    Nog helemaal geen tekens van RD gehad, normaal krijg ik wat pijn in de onderrug.
    Nu vandaag heb ik weer een beetje last van mijn onderbuik. Misschien dat de RD dan nu toch in aantocht zijn. Ik wacht ik wacht ik wacht.
    Of laat de RD maar komen, of ik hoop dat er eindelijk een positieve test uit gaat komen.
    Als het nu volgende week ergens nog niet is gekomen, dan ga ik weer testen.
    Meissie kop op en ik hoop ook voor jou een POSITIEVE TEST.
    Succes.

Lfs Niek

#2867634 Quote

hallo

ik sluit me ook aan bij jullie
    ben nu vijf dagen overtijd en al een paar keer negatief getest
    ik ben pas twee maanden gestopt met de pil maar mijn vorige cyclus was wel precies 28 dagen
    ook had ik vorige week echte ongesteldheidsklachten dus ik dacht daar zijn de rd weer precies op tijd
    maar de klachten zijn weg en mijn ongi is niet geweest
    irritant he om er zo tuusenin te zitten
    laat dan de rd maar komen, dan kunnen we in ieder geval aan een nieuwe ronde beginnen
    veel succes met wachten allemaal

liefs ikjes

#2867655 Quote

heyy meiden,

Nou hier   nog een zelfde   verhaal,nu een cyclus van 30 dagen en nu op dag   34…
    ook 2 keer negatief getest….

zou het ook kunnen zijn dat   de   eisprong iets later is geweest?
    wel overigens vortige iets bruin bloed(veegjes..sorry) en trekkend gevoel in lies..

nou we zullen inderdaad moeten afwachten..zucht

sterkte allemaal..
    liefs maagd

#2867870 Quote

hey meissie,

Ik wou je morgenochtend/middag even succes wensen met   testen!!!!!
    IK duim voor je,en ik denk aan je..heb je verder een beetje afleiding morgen??werken??

Morgen moet ik sochtents werken dus lees het   tussen de   middag   wel of je   test positief is!!ik hoop het   voor je..
    En anders op naar   de   volgende   ronde toch?

Weet je,vanavond had ik best wel wa t slijm(sorry) na het   plassen…wat   zou da t zijn,en ook voel ik wat ik deze maand niet   heb gevoeld mn eisprong??….zou ik dan nu pas mijn eisprong hebben kan dat   denk je..ik had   18 september men laaste ongi en cyclus van 30 dagen???raar he..wat   denk jij/jullie?

sterkte morgen en we   horen het   morgen wel.

liefs maagd

#2867688 Quote

Leuk voor je stanneke veel succes ik hoop nog steeds dat ik je ga volgen.

Ben nu inmiddels 5 dagen overtijd zaterdag negatieve test. Ik wil nu wachten tot eind van van de week want ik denk steeds dat het nog wel komt. Heb dag 21 tot 25 bruinverlies gehad eerst heel weinig maar later die zondag toch maandverbandje vol maar was heel donker en geen helder bloed. daarna was het weg. Dus ik weet het helemaal niet meer. Het was veel te vroeg voor ongi.

Maar goed ik sluit me dus aan en laat het horen he!!

We duimen voor elkaar

Beppie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867767 Quote

hier ook zo
    nu al 11 dagen later maar de test van afgelopen vrijdag was negatief. dus toch maar wachten tot ik weer ongi wordt denk ik…
    lastig hoor, als je cyclus nog niet regulier is..

groetjes Klarie

#2867771 Quote

Hallo allemaal,

Pffff, ik moet maar weer even van me afschrijven.
    Ik dacht gisteren dat ik ongesteld ging worden, ik had wat last van mijn onderrug en onderbuik, die hele streek van voor naar achteren.
    Nu de volgende dag niks maar aan de hand
    Afgelopen zaterdag heb ik gestest, die was negatief.
    Nu nog maar even afwachten (als dat lukt) en dan maar weer testen als ik nog niet ongi ben.
    Heb nu ook al 2 weken erg gevoelige tepels.
    Heb al wel 1x ietsje bruinig vocht verlies gehad (op het wc papiertje)

Pfff   ik word er een beetje simpel van. Als het negatief blijft wil ik zo snel mogelijk naar ronde 2, want voor dat je dan eindelijk kan gaan klussen duurd ook weer 2 weken ongeveer.

Maagd: mijn verhaaltje lijkt wel op die van jou…volgens mij zitten we ongeveer op de zelfde dag, hebben we dezelfde dag nega getest en hebben we allebei een beetje dezelfde symptomen

Meiden SUCCES allemaal!

Lfs Niek

#2867790 Quote

hai niek

balen he dat je niet weet waar je aan toe bent
    ik heb vorige week ook ongesteldheidsklachten gehad maar de ongi is  nog  steeds niet  gekomen
    ik denk dat ik me gewoon heel erg met mijn eisprong vergist heb en nog flink aan het ontpillen ben
    ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

liefs ikjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct