Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23297 Ovulatietest Wie Kent Mij Nog Ziekenhuis

• Auteur

Hai allemaal

sorry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen maar dit leek mij effe beter voor mijzelf. Wij zijn nu 1 jaar en 5 maanden bezig. Ik ben benieuwd of er nog meiden zijn die mij nog kennen en die ook al zo lang bezig zijn. Wat hebben jullie allemaal al geprobeerd?
    Ik ben weer begonnen met tempen ook zijn we vorige maand aan het testen geweest met mat care maar hier werd ik niet veel wijzer van. Wie weet er een duidelijke ovulatietest die ja of nee zegt en niet een vaag streepje of zo? Alvast bedankt.
    Wanneer het voor kerst niet 'raak' is denk ik dat ik toch maar naar de ha ga voor een doorverwijzing, of hoef je dan helemaal niet naar de ha en kan je gewoon het ziekenhuis opbellen voor een afspraak? wat een vragen he…

nou groetjes en veel liefs Wies

#2867661 Quote

Hallo Wies

je bent niet de enige hoor die zich sinds lange tijd maar weer eens op het forum begeeft.
    Ik denk dat het ook goed is er niet te veel mee bezig te zijn. Toch wil ik graag eventjes reageren op je berichtje. Afgelopen week heb ik de clear blue ovulatie test gekocht. Wel duur. 33 euro met zeven test staafjes. ik had 3 dagen getest en een leeg rondje was af te lezen op he display. Maarrrrr… jawel vandaag  kreeg ik een smiley te zien en dat betekend dat   je eitje in aan tochts is. lekker geklust  en nu maar hopen dat het raak is. ik zie mijn partner alleen in het weekend, vandaar dat ik de ovulatie test heb aangeschaft. eigenlijk moeten we morgen ook nog een keer, maar dan is hij er niet. Heb wel goede verhalen gehoord over deze test.

Succes ermee en hopelijk zijn wij en alle andere dames voor de kerst zwanger

Groeten wannahave

#2867664 Quote

hoi wies,

ik weet niet of ik je nog ken?????
    heb je ook op leuke a.s mama's gezeten????????

wens je in ieder geval heel veel succes

groetjes moekje

#2867699 Quote

Dag dame

Ja ik ben ook ook het forum aan a.s. leuke mama's geweest jammer dat deze het niet meer doet ook de klusbus doet het niet meer. Maar goed, dan maar weer op deze manier communiceren he.
    Nou dan denk ik ook dat ik maar de clearblue test ga kopen of bestellen. Ik dacht dat je daar ook alleen maar een streepje zag en die streepjes vind ik dus niks. Maar goed ik ga het gewoon proberen. Bedankt voor het advies.

veel liefs wies

#2867934 Quote

Hoi Wies,
    Heb dezelfde ovulatietesten van Matcare. Paar keer negatief getest vorige maand en de 2e test was deze maand  positief met een  erg duidelijke 2e streep. Werkt waarschijnlijk toch echt wel. Misschien heb je zelf maar een heel korte ovulatie van minder dan 24 uur en dan is het erg moeilijk te testen, dan zou je bijna 2 testen per dag moeten doen, 1 's ochtends en 1 's avonds.
    heel veel succes!
    groetjes
    xx roos xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct