Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23301 Dokter

• Auteur

Hallo allemaal!

'k Ben nu +/- 1,5 jaar 'bezig' maar helaas zonder resultaat.
    ( sorry dat ''het verhaaltje/vraag'' met ik begint )
    Vorig jaar aug begonnen met temp. Vanaf 14 okt tot 16 febr niet ongi geweest.
    In die periode ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik hormonen gekregen om mijn cyclus weer op gang te krijgen. In mijn temp. schema was en is nog steeds geen eisprong te vinden. Vanaf aug ben ik gestopt met temp. om er wat minder mee bezig te zijn. Eigenlijk zie ik er wat tegen op om weer naar de huisarts te gaan, ook al is onze kinderwens zo groot, ben misschien een beetje bang voor wat  ons te wachten staat.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Jez

#2867697 Quote

Hai Jez,

Sorry ik heb er geen ervaring mee, maar toen ik je verhaal las leek het heel veel op de mijne. Ik weet dat je hier natuurlijk niks aan hebt, maar toch je bent dus niet de enige. Ook wij zijn 1 jaar en ong. 5 maanden bezig. Ook ik ben een tijdje niet ongi geworden en heel beroerd geweest. Ik ben ook een tijd aan het tempen geweest en volgens mij heb ik wel een eisprong. Ik ben toen een tijdje gestopt omdat ik er te veel mee bezig was en ben nu weer begonnen. Wanneer het deze maand of volgende maand niet raak is ga ik / we naar de ha of naar het ziekenhuis. Ik wil eigenlijk nog effe uitzoeken of ik persee een verwijzing moet hebben van de ha. Ik kan het namelijk niet zo goed vinden met mijn ha. vandaar. Nou heel veel succes ermee ennuh hou je mij op de hoogte?

veel liefs wies

#2867740 Quote

Hoi Jez,

Wachten duurt lang. Zelf zijn wij 2,5 jaar bezig. En naar het ziekenhuis gaan leek mij vreselijk. Maar het gaat allemaal stapje voor stapje. En je bent erzelf bij. Als je ergens nog niet helemaal aan toe ben kun je dat ook bespreekbaar maken. Ik heb nu mijn eerste IUI achter de rug en ik moet zeggen het valt mij erg mee, de onderzoeken  (behalve de emoties  en het wachten). En tja, als er wel wat mis blijkt te zijn dan kunnen ze er wellicht wat aan doen en dan ben je wel uit de onzekerheid. Doe wat jij goed vind voelen!

Heel veel sterte en succes.

Groetjes Belle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct