Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23305 Vaag Antwoord Van Sensitest Nl

• Auteur

Hai lieve meiden,
    Heb vrijdag topic gepost over het positief testen op ovu en zw.test. heel onzeker weekend gehad. omdat ik ervan uitga niet zwanger te zijn  (zou midden in cyclus zitten) maar ik  ook bang ben voor teleurstelling, niet nog een keer getest. Had wel sensitest gemaild hoe het mogelijk is dat ik op beide testen positief test. Dit is hun antwoord:

Bij een zwangerschap worden meerdere hormonen aangemaakt en test u ook op de

LH test positief. Mocht u niet zwanger zijn dan test u nooit HCG, ook niet

op de LH momenten.

Lekker vaag, toch.?!

Wie geeft mij uitsluitsel zonder dat ik zelf zo'n enge test moet doen!
    xxx Annette

#2867710 Quote

Hai,
    Wat een vreselijk vaag antwoord zeg, daar heb je toch niks aan!!
    Ik kan je alleen maar de tip geven om toch nog een zwangerschapstest te doen.Hoe eng dat ook is.
    Anders blijf je toch in onzekerheid zitten!!
    Laat je weten wat je doet??

Liefs annie1

#2867711 Quote

Volgens mij bedoelen ze:
    Als je een posi zwangerschapstest hebt kan dat alleen maar omdat je HCG aanmaakt. Als je niet zwanger bent maak je dat niet aan dus kun je ook niet positief testen. LH heb je wel gedurende heel je cyclus in je urine alleen een hogere concentratie tijdens de eisprong.
    Hier is maar een conclusie mogelijk en die is zeker niet vaag:
    JE BENT ZWANGER!!!
    Gooi je ovutesten de deur uit, test alleen met zwangerschapstest en als die positief is ben je gewoon zwanger hoor!
    Succes!

Groetjes M3

#2867724 Quote

Bij een zwangerschap worden meerdere hormonen aangemaakt en test u ook op de

LH test positief. Mocht u niet zwanger zijn dan test u nooit HCG, ook niet

op de LH momenten

Zoals boven beschreven heb je tijdens een zwangerschap meer aanwezige hormonen…waaronder hcg en lh.

Vandaar dus als je zwanger bent je ook lh uit je urine kan halen…
    Dan staat er mocht u niet zwanger zijn test je ook niet hcg…..en dat had jij wel…..dus……

Kortom je bent zwanger!!

Mocht je nu nog twijfelen haall je toch een test bij apotheek. van huismerk…maar ik geloof echt niet dat dat nodig is …je hebtpositief getest….

Van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2867753 Quote

Nou, zojuist DAtestje gehaald en negatief hoor!!   Geeneens een vaag streepje. Niet zwanger dus. Kon ook bijna niet, ik ken me lichaam inmiddels erg goed, maar ja, ik had toch wel hoop eigenlijk!!!
    Nu mijn NOD begin November afwachten. Misschien hebben we dan meer geluk!!!
    Stomme Sensitest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

#2867756 Quote

hoi annetteprins,
    Wat jammer voor je zeg!
    Was denk ik de eerste en laatste test van dit merk!
    Ik haal m er in ieder geval niet van!
    Hopen dat je nod in november klopt en dat het dan niet meer zo vaag is!

liefs annie1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867777 Quote

Lieve Annet,

Ik heb ook al een berichtje op het andere topic voor je achtergelaten.
    Ik vind het echt zo rot voor je, ik moet er niet aan denken een positieve test te hebben die later weer negatief blijkt te zijn.
    Toch denk ik dat je af moet wachten. Wacht tot je Nod is en ga dan weer testen.
    Sommige testen zijn heel gevoelig en kan je al voor je NOD testen, en sommige zijn minder gevoelig en kan je pas op je NOD testen. (of je moet zelf te weinig HCG aanmaken en dan kan het nog langer duren)
    Het word dus nog even een onzekere 1.5 week voor je en dan heb je meer uitsluitsel.
    Ik hoop zo voor je dat het positief is!!!!!!!!!!!

Succes meid, ik duim voor je.

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct