Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23306 Buikpijn Tijdens Eisprong

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen!
    Dit weekend had ik mijn eisprong.
    We hebben zaterdag geklust.Gisterochtend voelde ik niet lekker.Ik had en heb nu nog een beetje steken in de buik.
    Gisteravond voor de zekerheid nog een keer geklust (ben er maar druk mee haha), maar het vrijen deed behoorlijk wat pijn.Ik ben dit niet gewend.Soms is het wat pijnlijk na mijn menstruatie maar eigenlijk nooit tussendoor.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Mischien is het maar gewoon een opkomend buikgriepje (hoop het niet).
    Wie herkent dit??

Alvast bedankt!

Liefs annie1

#2867732 Quote

hoi polla,
    Grappig ik hoopte net al dat je zal reageren!
    Het lijkt mij wel erg vroeg voor een innesteling maar ja we wachten af!!
    Hoe is het met jou?

liefs annie1

#2867737 Quote

HA annie,

Zou idd vroeg zijn voor een innestelling, maar we moeten wel de moed
    erin houden   vind je niet.
    Met mij gaat t redelijk, maar baal er wel van dat de   er weer zijn. Had toch
    zo gehoopt dat t deze keer raak was. Ben altijd wel onregelmatig, maar bijna 2 weken overtijd had ik toch zeker niet verwacht. Weet dat ik er niet te veel op moet
    hopen maar je doet dat toch (heb ik t idee).
    We moeten maar weer gewoon aan de klus.
    Ik ben blij dat ik deze site heb gevonden, want dan kan ik me toch zo de hele dag n
    beetje bezig houden. Vind t af en toe wel moeilijk om iedereen zn verhaal te
    onthouden en  uit elkaar te houden.
    Wanneer is ook alweer jouw NOD ?

Liefs Polla

#2867738 Quote

hoi polla,
    Ik vind het ook moeilijk hoor om iedereen zn verhaal te onthouden, zijn er natuurlijk best veel!
    Mijn nod is 4 nov. als het goed is tenminste want ik heb t nog best onregelmatig!
    Dit is de 4de ronde.
    Maar inderdaad de moed erin houden!
    Ik zit op moment nog half in de ziektewet, ik heb een hernia gehad.Gaat gelukkig steeds beter.
    Ik vind het best verslavend deze site, wel erg fijn   hoor om hier van me af te schrijven.
    Maar ik merk dat ik het huishouden een beetje aan het verslovven ben.Terwijl ik s ochtends altijd heel veel klusjes bedenk!
    Maar ik ga zo echt echt! wat doen in huis!!

Succes en spreek je snel hier!!

xxx annie1

#2867739 Quote

Hey Annie,

'Toch nog even wat terug. Zal 4 nov aan je denken. Ik word dat 27 en kan dat dan niet vergeten.
    Vervelend van die hernia zeg.
    Hoop dat je snelhersteld bent.

Liefs Polla

Je hebt gelijk van dat huishouden. Ik moet ook nodig wat doen, want mn vent krijg ik t echt niet aangeleerd.
    tot snel

#2867747 Quote

hoi,

ik heb ook altijd buikpijn tijdens de ovulatie, de eerste 3 maanden duurde het 3 dagen en afgelopen week maar 2 dagen.
    Wel makkelijk om te weten wanneer je ovuleert natuurlijk.

mijn nod is 3 nov

spannend he

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867749 Quote

hoi brusje,
    dank voor je reactie.
    Komt die buikpijn van het ovuleren af denk je??
    Dat zal inderdaad wel erg makkelijk zijn hihihi!

Spannende tijd he!
    Hoeveelste ronde zit jij?
    Ik in de 4de.

xxx annie1

#2867809 Quote

Hoi,

Dat is toevallig had van het weekend ook mijn eisprong, althans het was dag 14 heb het nog nooit gemerkt, maar nu je er meer mee bezig bent ga je er op letten. Dus wij gingen ook klussen en kreeg daarna hevige buikpijn. Zou er een oorlog aan de gang zijn….
    wie weet zijn we wel zwanger ….. ? Heb je nu ook nog een rare buik, de mijn borrelt steeds en ben soms misselijk. In ieder geval succes.

Groetjes Marjolein

#2867812 Quote

Hoi Marlolein,
    gelukkig ben ik dus niet de enige!!
    We zijn nu 4 maanden bezig maar dit is de eerste keer dat ik zo'n last van mijn buik heb.
    Nu nog steeds een beetje,het borrelde en rommelde echt heel erg (de potentieele kindjes zijn druk haha)
    Ik hoop dat het inderdaad op een zwangerschap duidt!
    Spannend he! Misselijk ben ik niet.maar gister wel licht in mijn hoofd.
    Heb jij dan ook 4 november je nod? Zal betekenen dat we dan gelijk oplopen!
    Hoeveelste ronde zit jij??

liefs annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct