Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23307 Raar Gevoel

• Auteur

Hoi allemaal!!

Ik ben nu in mijn tweede ronde en als het weer een cyclus is van 32 dagen heb ik morgen mijn nod. Ik heb nog geen gevoel dat het komt, maar heb een warm gevoel in mijn buik. Voel me ook heel de dag wat suf.  Heeft iemand dit ook weleens of gehad en kan me zggen of de r.d. nu komt of heb ik kans dat het raak is.

groetjes Mo

#2867782 Quote

Hai Mo,

Dit is een beetje moeilijk te zeggen of het komt door de RD of dat je misschien toch zwanger bent. De symptomen kunnen namelijk voor allebei zijn.
    Je moet dus nog even in spanning afwachten en desnoods een testje doen..
    Succes, en ik hoop het beste.

Lfs Niek

#2867805 Quote

Hallo,

Zal mezelf even voorstellen mijn naam is Marjolein  32 jaar en ben nu 4 maanden bezig voor een eerste kindje. Mijn gevoel zegt nu ook dat het raak is, ben inderdaad ook suf en heb steeds een borrelend gevoel in  mijn onderbuik. Mijn plas ruikt ook heel raar. Klinkt dit gek ? Weet niet of  er vrouwen zijn die dit herkennen? Succes in ieder geval en wie weet ….

Groetjes,

Marjolein   

#2867823 Quote

Hoi Marjolein,

Ik heb al meer gehoord dat je plas anders kan gaan ruiken dus het zou goed kunnen dat je zwanger bent. Hopelijk is het zo bij ons allebei! Ik hoop het echt wel zo erg!!!

groetjes Mo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct