Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23308 Niet Zwanger En Niet Ongesteld Wie Ook

• Auteur

Nou, vrijdag getest en negatief. Dus zaterdag voor een vermogen aan nieuwe kleren gekocht en lekker uit eten geweest met   bijhorende wijntjes!!
    maar nu is het maandag en nog steeds niet ongesteld. Wat te doen. Zou het gewoon nog een paar weken duren omdat ik nog hormonen in mn lichaam heb van borstvoeding? Maar ik kan me haast niet voorstellen dat die paar slokjes per dag zoveel invloed hebben. Ik ben er trouwens min of meer mee gestopt omdat Hanneke er echt geen interesse meer voor heeft, dus hopelijk komt mijn cyclus nu ook weer gewoon op gang.
    Hebben jullie ervaring hiermee
    doen mensen in een vergelijkbare situtie nou gewoon elke vier weken een test ofzo? Lijkt me een dure oplossing, of niet?

graag jullie reactie

groetjes Klarie

#2867780 Quote

hai hai,

Ik had maandag de 16e mijn NOD, nu 7 dagen later nog steeds niks te bekennen.
    Gister had ik iets last van mijn rug en onderbuik. Dacht dat ik dan misschien wel ongesteld moest worden….NIET DUS!!!
    Nu is er niks meer aan de hand.
    Heb al 2 weken last van gevoelige tepels, en 3 weken geleden ongvereer een weekje last van een drukkende onderbuik/blaas gehad.
    Afgelopen zaterdag heb ik negatief getest.
    Pfff duurt allemaal zo lang. Ik wil gewoon snel naar ronde 2 als ik niet zwanger ben.
    Ik kan gewoon echt niet wachten.
    Morgen krijg ik mijn nieuwe testjes binnen…misschien dat ik dan nog even wacht met opnieuw testen (als dat lukt)

Lfs Niek

#2867857 Quote

Hoi meiden!

Ook ik ben niet zwanger en niet ongesteld!
    Ben gewoon aan het ontpillen en aan het wachten tot ik ongesteld wordt,
    pffff had niemand ons eerder kunnen vertellen dat dat ontpillen zo lang duurt!!

Nou succes meiden met het wachten en op naar de volgende ronde!

Liefs Jessy

#2867868 Quote

Hoi Klarie,

Hoe lang duurde de afgelopen cycli? Of ben je nog niet ongesteld geweest sinds de geboorte van Hanneke?
    Na de geboorte van mijn oudste zoon duurde het wel 6 maanden tot ik weer ongesteld was, daarna was ik na 40 dagen weer ongesteld en toen naar 35 dagen, toen ben ik zwanger geworden (gaf ook nog borstvoeding) en heb toen met 38 dagen getest en had toen een vette streep. Dus ik denk dat je af moet gaan van de duur van je laatste cyclus, nou ja ik weet het eigenlijk ook niet. Ik begrijp je frustratie wel dat je zo in onzekerheid wordt gelaten, gewoon zwanger of ongesteld. Ik hoop   voor je dat je heel snel duidelijkheid hebt.

Groetjes,
    Liene

#2867898 Quote

Hoi Klarie,

Ik ken de onzekerheid ik ben voor het laatst op 14 aug ongi geweest en sindsdien niet meer . Nu heb ik vorige week een dinsdag diarree gehad ( sorry beetje onsmakelijk) en de volgende ochtend had ik 37.1 ipv. 36.7 dus heb ik waarschijnlijk eindelijk weer een eisprong gehad mijn temp zit nog op 37. We hebben toevallig die avond en de zondag er voor geklust nu hoop ik dat het raak is maar ik merk nog niks ja dat mijn borsten heel er groeien. Hoop blijven houden en afwachten, zo als je ziet kan het soms nog effe duren, maar ik hoop het niet voor je.

groetjes snelly

#2867918 Quote

Hai allemaal,

Ben vandaag 8 dagen overtijd.
    Heb weer een test gedaan en die was nog steeds negatief, ik verwacht ook niet meer dat ie positief word.
    Ik ben dus op de RD aan het wachten maar ze willen maar niet komen.
    Laatste 2 dagen af en toe wel last van mijn rug en buik, maar het zet niet door.
    Gisteravond wel wat bruinige afscheiding, vanmorgen helemaal niks meer, en vanmiddag een beetje rose van kleur. Maar iedere keer gaat het weer weg.
    Waarom komen ze niet gewoon en is het iedere keer weer weg?
    Ik word er echt gek van.
    Ik wil snel naar ronde 2. Nu kunnen we helemaal niks.
    Maar jullie zullen me wel snappen…we zitten immers in hetzelfde schuitje.
    Succes.

Lfs Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867941 Quote

Hoi!

Ik ben nu 15 dagen overtijd… inmiddels 5 testen verder maar allemaal negatief. Ook die van de huisarts. Heb erg gevoelige tepels en ben ook regelmatig misselijk.

Ik snap er niets van kan iemand mij helpen? huisarts wil dat ik wacht tot de volgende ongesteldheid dag. Ben in januari gestopt met de pil en gelijk een regelmatige cyclus van 35 dagen gehad.

Het is dus erg vreemd dat die nu in een keer stopt en dat alle testen negatief zijn.
    alvast bedankt!

#2867947 Quote
    Hi Kippie en Lieveklarie,
    Ik herken zoveel in jullie verhalen en wil je een hart onder de riem steken, je bent niet de enige. Ik ben in januari van dit jaar gestopt met de pil en na een aantal  normale ronden opeens helemaal niets meer … niet zwanger en ook niet ongesteld. Dit duurt nu inmiddels al zo'n 95 (!) dagen. In het begin teste ik bijna iedere dag, want ik vond het zo raar.  Ik doe nu iedere 14 dagen een test (van die goedkope via internet besteld), gewoon voor de zekerheid. We 'klussen'  gewoon door en wachten maar af.  
    Liefs, BB

quote: kippie77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 19:20:33'));

Hoi!

Ik ben nu 15 dagen overtijd… inmiddels 5 testen verder maar allemaal negatief. Ook die van de huisarts. Heb erg gevoelige tepels en ben ook regelmatig misselijk.

Ik snap er niets van kan iemand mij helpen? huisarts wil dat ik wacht tot de volgende ongesteldheid dag. Ben in januari gestopt met de pil en gelijk een regelmatige cyclus van 35 dagen gehad.

Het is dus erg vreemd dat die nu in een keer stopt en dat alle testen negatief zijn.
    alvast bedankt!

#2868059 Quote

He meiden,
    Tja Niek, in elk geval weet je nu zeker waar je aan toe bent en kun je verder in ronde 2
    Voor mij nog steeds niets, nog steeds misselijk en maag/buikpijn, maar ja, Hanneke was ook ziek vorige week dus ik vermoed echt dat het een licht virusje/griepje is.
    Wat mijn cyclus betreft: voor Hanneke was ik aan de pil, gestopt 1x afgewacht (6 weken) en toen meteen zwanger. Gezien de echo was de tweede cyclus meteen 'normaal'.
    Nu ben ik na de bevalling  6 februari dus 14 sept. voor het eerst weer ongi geweest. Ruim 7 maanden dus. (Ik heb in juni ergens op een dag ook een keer een half uurtje ongeveer wat bloed verloren..misschien moet ik dat meetellen als ongesteld?)
    Nou ja, as ik eind volgende week nog steeds wat misselijk ben en niet ongesteld dan doe ik nog maar een test. En verder oefenen we gewoon maar door, dat blijft gezellig, dus waarom niet!?
    Misschien heb ik nog wel een cyclus van 2 maanden ipv 1, dan moeten we vanavond wel aan de slag!!  Morgen zitten we nl op 6wkn na 14 sept!

groetjes, bedankt voor het meedenken en succes allemaal!!
    liefs Klarie
    ps mijn buurvrouw krijgt een kleine in mei/juni!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct