Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23309 Nog Steeds Niets

• Auteur

Had woensdag de 18e nod maar nog steeds niets test was zaterdag negatief dus afwachten.
    Heb week voor nod bruinverlies gehad donker en niet helder dit kan toch niet mijn menstruatie geweest zijn. Vanaf 2 dagen voor nod was het helemaal weg en nog steeds.

Help wie heeft dit ook gehad???

#2867779 Quote

Hallo Beppie,

Pfff ik weet hoe je je voelt.
    Ik had 16 okt mijn NOD, en nu dus ook nog steeds niks.
    Heb al 2 weken last van gevoelige tepels, en ongeveer 3 weken geleden heb ik een weekje last van een drukkende onderbuik/blaas gehad.
    afgelopen zaterdag getest en die was Negatief.
    Gister kreeg ik pijn in mijn onderrug en onderbuik (die hele streek van voor naar achteren) ik dacht dat de RD in aantoch waren. Maar nu de volgende dag NERGENS last meer van. Ik heb wel wat heeeel lichtjes bruinig vochtverlies gehad aan het wc papiertje.
    Ik word er echt simpel van en wil graag (als ik niet zwanger ben) zo snel mogelijk door naar ronde 2.
    Succes Beppie en hou me op de hoogte.
    We zitten een beetje met hetzelfde probleem, ongeveer rond dezelfde tijd hadden we onze Nod en we hebben dezelfde tijd getest.

Lfs Niek

#2867847 Quote

Hoi Beppie,
    Had bijna hetzelfde had 8 okt. NOD. zat.7 okt. was het wat bruin, beetje bloederig en binnen 12 uur weer over! De ene na de andere test gedaan, steeds negatief, na 1 1/2 heb ik dit opgegeven en ben ik toch maar eens overgestapt naar ovulatietesten en ja hoor, afgelopen wo was deze dus (helaas?) positief!! Dus niet zwanger…. Wil je niet ontmoedigen hoor! Maar het kan ook anders, kennisje van me had exact hetzelfde, dacht dat ze dus ongi was en kluste een maandje verder en ja hoor, wel zwanger! de 1e maand al hoor. Het kan dus beide kanten op gaan.
    Succes!!
    groetjes
    xx roos xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct