Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23311 Nieuw Hier

• Auteur

hoi hoi,

misschien dat sommige van jullie me nog kennen ven een aantal maanden geleden. (ik hoop van niet want dat betekent dat jullie nog niet zwanger zijn)

ik ben gridje en ik lees al een tijdje mee op het forum, ben ook al eens actief op het forum geweest maar door omstandigheden hadden mijn man en ik besloten onze kinderwens nog even op te schuiven. Maar nu gaan we ervoor. Ik ben begonnen met het slikke van foliumzuur en mijn spiraaltje wordt over 3 weken verwijdert. Dan kunnen we ook gaan klussen.

ik ben trouwens 22.

groetjes gridje

#2867791 Quote

veel succes en plezier met klussen

liefs ikjes

#2867800 Quote

Hey !
    Gezellig dat je hier ook komt schrijven, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
    Wat spannend voor jullie, het echte werk gaat over 3 weken beginnen dus….hihi
    Heel veel succes in deze spannende periode en hopen dat je snel zwanger word.
    Groeten van Miena.

#2867811 Quote

Hoi Gridje,
    Welkom hier en fijn dat jullie nu besloten hebben om er nu definitief voor tegaan!!
    Spannende tijden breken aan!! leuk he!

Ik zal me ook even in het kort aan jou voorstellen,
    Ik noem mezelf Annie1.Ik ben 26 jaar en mijn man is 21 jaar.
    Dit wordt ons eerste kindje, en we zijn nu 4 maanden bezig!
    Mijn nod dag is 4 november!
    Ik vind het erg prettig om hier van me af te schrijven en gezellig te kletsen!

Veel plezier bij ons!!

Tot snel,

liefs annie

#2867834 Quote

Hoi,

Ben zelf ook nieuw, maar lees al even mee. Ik ben ook begonnen met foliumzuur. Ben trouwens 27 en hoop ook over een week of 3 te kunnen beginnen met klussen. Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden!!! Ben nu nog aan het herstellen van operatie.

Groetjes

#2867838 Quote

hoi weeet niet

leuk dat we in hetzelfe schuitje zitten zeg…..
    ik vind het echt allemaal superspannend, mijn man ook!
    Hij is zo gek als een deur met baby's en kinderen………. de schat.

Ik hoop dat het niet al te pijnlijk is mijn spiraaltje te verwijderen. Maar dat heb ik er wel voor over!

liefs gridje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867841 Quote

Ha gridje,

Ik ben polla en ben 26 bijna 27 jaar. Wij zitten in ronde 4 voor ons tweede kindje.
    Ik heb zelf n spiraalte laten verwijderen en vond dat niet pijnlijk.
    Ik vond t zetten van n spiraaltje  pijnlijker.

Liefs polla

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct