Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23314 Wie Gaat Er Ook Voor Een Derde Kindje

• Auteur

Hallo,

Sinds een half jaar hebben wij de wens voor een derde kindje. We hebben hier wel even goed over moeten nadenken, maar het lijkt ons gewoon heeeeeel erg leuk. We hebben al twee kindjes, een zoon van mei 2003 en een zoon van december 2004. Tussen deze twee zit 18 maanden en we zouden het erg leuk vinden als er tussen de tweede en een evt. derde niet heel veel tijd tussen zit.

Afgelopen maand zijn we officieel van start gegaan, maar ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden, dus nu op naar ronde twee.

Ik realiseer me dat ik al heeeeeeeeeeeel erg  bof  met twee hele gezonde jongens en vind het soms egoistisch dat we graag nog een derde kindje willen, maar de wens is toch wel heel erg groot.

Groetjes,
    Liene

#2867833 Quote

Hoi Liene,

Er is al een onderwerp met het derde kindje wens, geopend door Sanniebal met als titel
    3e kindje. Het staat nu vrijwel bovenaan, zou leuk zijn als je meeschreef.
    ik ben zelf pas 35 geworden en heb 2 zoontjes van juni 2002 en mei 2004. Ik heb er nu bewust voor gekozen om iets meer ruimte tussen nummer 2 en 3 te laten, mochten wij zo gelukkig zijn om nog een derde kindje te mogen krijgen.

Groetjes, Ruma

#2867957 Quote

hoi Liene,
    Ik heb ook gereageerd op jou bij stukje 3e kindje..
    Leuk dat er meer voor een derde gaan
    Groet R

#2867966 Quote

Hoi Ruma en RW,

Ik heb inmiddels ook bij het 3e kindje forum gereageerd, leuk dat ik me bij jullie mag aansluiten.

Groetjes,
    Liene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct