Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23316 Even Mijn Hart Luchten

• Auteur

Ben vandaag zo verdrietig. Ben gister weer ongesteld geworden.
    Een tijdje geleden hebben we ondekt dat mijn vriend maar 1 testikel heeft. En toen hebben we op internet een beetje rond gezocht wat dat kan betekenen bij de vruchtbaarheid. En het kan dus zijn dat mijn vriend niet vruchtbaar is.
    We gaan bijna naar ronde zeven. Die gaan we nog ff goed proberen en als het dan nog niet raak is naar de huisarts.
    ik hoop zo dat het nu eens raak is.

#2867824 Quote

Hai,

Begrijp dat je best verdrietig bent. Je wilt ook zo graag een kindje.
    Hoop dat je snel goed nieuws krijgt.

Liefs polla

#2867825 Quote

Dat was wel even schrikken waarschijnlijk ja. Hopelijk werkt het zo net als bij eierstokken en is je vruchtbaarheid alleen maar verminderd. Als ik jou was zou ik al naar de dokter gaan dan ben je in ieder geval uit de onzekerheid. Veel succes in eider geval

groetjes mo

#2867849 Quote

donderdag gaat mijn vriend naar de dokter.
    hoop zo op positief bericht.

#2867856 Quote

Heel veel succes donderdag en laat even weten of je goed nieuws hebt.

Liefs polla

#2868218 Quote

vandaag zijn mijn vriend en ik naar de huisarts geweest.
    nou moet hij zijn zaad in een potje produceren. beetje balen huisarts geet nu net 2 weken op vakantie dus horen de uitslag dan pas.
    hoop zo op goed nieuws!

ik moet gaan tempen maar hoe moet dat? kan iemand mij uitleg geven????

groetjes inge

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868219 Quote

Hi Inge,
    Wat een vervelend nieuws, zeg ! Ik kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van wordt, vooral omdat je nu zo graag een kindje wilt !
    Maar het hoeft niet te betekenen dat hij onvruchtbaar is, dus nog even afwachten en positief blijven denken, hoor ! Ik duim voor je dat het heel snel raak is !
    Groetjes, Merle

#2868225 Quote

Hoi Inge,

dat is wel lang wachten ja. Neemt niemand zijn praktijk over waar je eerder terecht zou kunnen. Ik heb me nog niet verdiept in temperaturen dus ik zou het niet weten. Maar iemand anders op dit forum vast wel. Ik zal voor je duimen dat het allemaal meevalt en dat je snel zwanger mag zijn

groetjes mo

#2868248 Quote

Ha,

Balen dat je 2 weken moet wachten.
    Je kunt op http://www.9maand.com lezen over temperaturen. Je kunt daar ook n lijst
    uitprinten en je temperatuur van bij houden.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.

Lief polla  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct