Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23318 Vraagje Ik Weet Het Echt Niet

• Auteur

Hoi allemaal,

Wij zijn al ruim een half jaar bezig om zwanger te worden. Nu dachten we dat het deze maand raak was. Ik heb   al bijna twee weken last van de volgende klachten: over de hele dag een harde buik en steken aan de zijkant. Daarnaast is vooral zichtbaar dat de onderkant van mijn buik dikker is en dit gedeelte is ook hard. Daarnaast ben ik regelmatig misselijk, vooral als ik trek heb. Ook zijn mijn tepels anders dan anders (dit valt mijn vriend ook op). Ook moet ik sinds anderehalve week veel meer plassen dan daarvoor. Nu ben ik afgelopen drie maanden precies op de 30ste dag ongesteld geworden, elke keer tussen 18.00 u. en 20.00 u. op de 30ste dag werd ik ongesteld. Met alle toeters en bellen (een week van te voren veel puisten etc, tijdens ongesteldheid veel klodderig slijm etc) was ik dan ruim 6 a 7 dagen ongesteld. Nu ben ik afgelopen zaterdag (27ste dag) ongesteld geworden. Maar dan heel vreemd het is echt rood vloeibaar bloed enne vandaag is het al weer bijna weg. ook de puisten etc. heb ik deze maand niet gehad enne de bovenstaande klachten heb ik nog steeds.  Kan het nu toch zijn dat ik zwanger ben enne kan het dan geen kwaad dat je een bloeding hebt gehad.

Graag julllie reactie, alvast heel hartelijk bedankt allemaal.

Groetjes Djadja

#2867840 Quote

Als ik jou was zou ik gewoon een test doen. Dan heb je misschien meer zekerheid. Ik hoop voor je dat je gevoel waar is en dat je zwanger bent. Veel succes
    groetjes Mo

#2867842 Quote

hoi,
    ik zal maar even een testje doen als ik jou was!!

Succes!!

groetjes annie

#2867844 Quote

bedankt voor jullie snelle reacties, maarre nu heb ik de digitale test van clear blue liggen, enne die zeg gewoon ja of nee, een vaag streepje zal deze niet laten zien. Welke test adviseren jullie….

Groetjes Djadja

#2867848 Quote

en djadja…… weet je al wat meer?

Liefs Jessy

#2867851 Quote

hoi Jesse,

ik heb nog geen test gedaan, ik durf eerlijk grzegd niet zo, raar he, misschien bang  om teleurgesteld te worden. Morgenochtend ga ik de test doen.

Groetjes Djadja

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867855 Quote

Succes meid!!

Zal morgen voor je duimen!

Liefs Jessy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct