Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23320 Afwachten

• Auteur

Hoi iedereen!!

Vandaag heb ik mijn nod en kon vanmorgen niet meer wachten en dus een test gedaan. Maar jammer geen tweede streep te zien, maar heb nog steeds geen gevoel dat ik de r.d verwacht. Ik heb een test van de etos gebruikt. Zou die wel gevoelig genoeg zijn? Als ik ze nou niet krijg wanneer zou ik dan weer hett beste kunnen testen? Dit was mijn tweede ronde en de eerste cyclus duurde 32 dagen. Zou het dan nog het ontpillen kunnen zijn?
    Wat een hoop vragen he!! Maar ik hoop jullie meningen te horen. Door hier met jullie over te kunnen praten voel je je er niet alleen voor staan

groetjes Mo

#2867889 Quote

Ha Mo,

Het is vervelend als je zo lang moet wachten en in onzekerheid zit.
    JE WILT T ZO GRAAG.
    Mijn ha heeft gezegd dat je beste kunt wachten tot n week na je NOD. Je hebt dan de meeste kans dat de test dan ook t juiste resultaat aangeeft.
    Ik kan zelf nooit zolang wachten en doe m vaak ook eerder.
    Vind t zelf wel n dure rap mijn ongeduldigheid.

Liefs Polla

#2867905 Quote

Dan zal ik maar proberen en week te wachten, maar benieuwd of dat lukt. Anders wordt het wel een dure bedoeling ja als je elke keer gaat testen. Maar we gaan  er maar van uit dat het voor een goed doel is.
    groetjes mo

#2867908 Quote

Hai,

Je kan inderdaad het beste testen een week na je NOD.
    Ik heb dat ook niet volgehouden hoor, heb 1 dag voor mijn NOD getest = Negatief, afgelopen zaterdag= negatief. En nu vandaag= nog steeds negatief. Verwacht dus geen positieve test meer. Ben nu 8 dagen over tijd.
    Ik hoop dat jij meer positief nieuws krijgt.
    Succes met wachten.

Lfs Niek

#2867914 Quote

Ik heb dan nog veel liever dat ik ze gewoon op de dag krijg maar nu zit je alleen maar in onzekerheid. Om gek van te worden. Jij ook nog veel succes dan. Hopelijk wordt het voor jou toch nog een positieve test.

groetjes

#2868060 Quote

Hallo

ik heb bij de eerste ook gestest met de etos test toen ik een dag overtijd was en hij gaf duidelijk een tweede streepje aan.
    Zit nu in ronde 2 voor het tweede kindje en heb rond de 1 november mijn nod.
    Ik wens je veel succes.

Groetjes bg

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868061 Quote

Hallo

Ik heb bij het 1e kindje ook getest met de etos test toen ik 1 dag overtijd was en gaf
    een duidelijk 2e streepje aan. Ik zit nu in ronde 2 voor het 2e kindje en heb rond de 1e november mijn nod. ook nu zal ik in eerste instantie gaan kiezen voor een etos test, scheelt toch wel iets in prijs tegenover de predictot en clear blue maar ja dat is toch ieder zijn eigen keus en ervaring denk ik.
    Veel succes!!!!!!!

groetjes bg

#2868062 Quote

Hallo

Ik heb bij het 1e kindje ook getest met de etos test toen ik 1 dag overtijd was en gaf
    een duidelijk 2e streepje aan. Ik zit nu in ronde 2 voor het 2e kindje en heb rond de 1e november mijn nod. ook nu zal ik in eerste instantie gaan kiezen voor een etos test, scheelt toch wel iets in prijs tegenover de predictor en clear blue maar ja dat is toch ieder zijn eigen keus en ervaring denk ik.
    Veel succes!!!!!!!

groetjes bg

#2868063 Quote

Hallo

een duidelijk 2e streepje aan. Ik zit nu in ronde 2 voor het 2e kindje en heb rond de 1e november mijn nod. ook nu zal ik in eerste instantie gaan kiezen voor een etos test, scheelt toch wel iets in prijs tegenover de predictor en clear blue maar ja dat is toch ieder zijn eigen keus en ervaring denk ik.
    Veel succes!!!!!!!

groetjes bg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct