Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23321 Even Voorstellen - pagina 2

• Auteur

Hai Anne,

Wat verschrikkelijk!! Ik kan me niet voorstellen wat een groot verdriet jullie zullen  voelen.Ik ben namelijk bezig voor mijn eerste kindje.
    Ik hoop voor je dat je hier de steun vind die je zoekt en dat je ook gezellig mee kan kletsen.
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Liefs,
    J_J

@Polla; elke keer als ik je verhaal lees krijg ik kippevel. Wat verschrikkelijk.  Sorry, weet niets anders te zeggen

#2867903 Quote

Hoi Polla,
    Ik heb inderdaad jouw verhaal al meerdere malen gelezen en kan me goed verplaatsen in jouw situatie.
    Vind het van jullie ook knap om toch weer te gaan voor zo'n klein wondertje.
    Wij kunnen niet wachten tot het moment is aangebroken dat we weer zwanger mogen zijn.Net als jij,niet als vervanging maar om dat grote gemis op te vangen.
    Heb je nog meerdere kinderen als alleen Loek?

Liefs Anne

#2867904 Quote

Hai Anne,,

Bedankt voor je berichtje op verlies.
    Heb nu ook jouw verhaal gelezen en zulke dingen blijven me raken. Het roept ook iedere keer da vraag waarom? op.
      Ik blijf er geen woorden voor hebben.
    Ik vind t erg prettig om hier te praten over zwanger raken en andere dingen. Ik heb me ook aangesloten bij n ander forum. Daar spreek ik met vrouwen die in verwachting willen raken en een engeltje,sterretje of vlinder hebben. Zij hebben maar n half woord nodig.
    Hier vind ik t prettig, omdat t niet altijd zwaar beladen is en ik ook gewoon n vrouw ben die weer n kindje wil.
    Ik hoop dat je hier op dit forum je verdriet, gedachte, maar ook zeker je geluk kwijt kan net als ik.

Liefs Polla

#2867913 Quote

Hai Polla en Anne,

Ik wens jullie allebei al het succes van de wereld toe.
    Ik hoop dat jullie niet al te lang op jullie 2e wondertje   hoeven te wachten.
    Heel veel succes!!!

Liefs Niek

ps: Anne, de vraag over de eisprong als je een langer cyclus hebt…heb ik ook.
    Misschien weet iemand het?

#2867917 Quote

Ze zeggen dat je je eisprong altijd krijgt 14 dagen voordat je ongesteld moet worden. Dus als je een cyclus hebt van 30 dagen, heb je m op de 16de dag. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Veel succes allemaal

groetjes

#2868040 Quote

Hai Anne,

Dat zou inderdaad nog mooier zijn.
    Ik wens je heeeeel veel succes en ik blijf je zeker volgen.

Lfs Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868022 Quote

Hai Mian,

Vervelend voor je.
    Ik ben ook gister ongi geworden, na 7 dagen overtijd.
    Ik ga dus tegelijk met jou naar de volgende ronde.
    Omdat ik deze keer een cyclus heb gehad van 35 en dus niet weet of dat de volgende keer weer zo is, heb ik eerst de vruchtbare dagen van cyclus 28 uitgerekend, en daarna die van cyclus 35. Daartussen zijn in totaal 11 dagen.
    Ik ga gewoon die 11 dagen flink klussen   dan heb ik ook niet het gevoel dat ik dagen misgelopen ben en heb ik er dus alles aan gedaan.
    Succes en kop op!!!

Lfs Niek

#2868028 Quote

Hoi Niek,
    Wat verevlend voor je dat je weer ongi bent geworden.Samen naar de volgende ronde.
    Voor mij is het ronde 4.En voor jouw?
    Ik had dze keer ook maar een cyclus van 24 dagen.Vorige maand ook maar 25 dagen.
    Dus voor ons is het dus beetje gokken,want iik weet niet of ik nu ook op de 14e dag een eisprong heb.Dus wij klussen zo'n beetje om de dag….En dat nu al 3 maanden en het is nog niet raak,dus of het echt zo zou werken,twijfel ik nu wel een beetje aan.
    Ik zit eraan te denken om die ovulatietesten te proberen,dan heb ik een beetje een richtlijn.

Liefs en een knuffel
    Anne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen