Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23321 Even Voorstellen - pagina 3

• Auteur

Hai Mian,

Vervelend voor je.
    Ik ben ook gister ongi geworden, na 7 dagen overtijd.
    Ik ga dus tegelijk met jou naar de volgende ronde.
    Omdat ik deze keer een cyclus heb gehad van 35 en dus niet weet of dat de volgende keer weer zo is, heb ik eerst de vruchtbare dagen van cyclus 28 uitgerekend, en daarna die van cyclus 35. Daartussen zijn in totaal 11 dagen.
    Ik ga gewoon die 11 dagen flink klussen   dan heb ik ook niet het gevoel dat ik dagen misgelopen ben en heb ik er dus alles aan gedaan.
    Succes en kop op!!!

Lfs Niek

#2868012 Quote

Hallo allemaal,wat een lieve reacties van jullie allemaal.
    Ik heb er geen spijt van om mijn verhaal hier verteld te hebben,hoe moeilijk het ook was.
    De steun en lieve woorden die we hier voor elkaar hebben is hartverwarmend.
    Helaas kwamen gisteren toch de .Ontzettend zitten balen en de tranen zaten erg hoog.Toen vertelde mijn buurvrouw dat ze zwanger is en de tranenstroom kwam op gang en wilde niet stoppen.Wat een kl**te dag had ik gisteren!!
    Nu gaan we op naar ronde 4.Ik ken dit gevoel ook niet.Bij mijn twee andere zwangerschappen was ik gelijk in de 1e ronde zwanger.Ik weet dat ik daar niet vanuit mag gaan,maar heeel stiekum heb ik toch wel een beetje hoop gehad dat het nu ook zo snel zou gaan.Fout dus.Misschien komt het omdat er toch ook medisch gezien een hoop is gebeurd.Algehele narcose i.v.m spoedkeizersnee,3 liter bloed verloren en geestelijk gezien is het ook niet niks.We gaan gewoon weer verder in de 4e ronde en we hopen gewoon heeel erg.Net als jullie allemaal.

Liefs en een dikke knuffel voor iedereen
    Anne

#2868040 Quote

Hai Anne,

Dat zou inderdaad nog mooier zijn.
    Ik wens je heeeeel veel succes en ik blijf je zeker volgen.

Lfs Niek

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen