Hoi iedereen !
Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Spic (nicname), ben 27 jaar oud en ben deze zomer getrouwd met mijn jeugdliefde 
Afgelopen weekend hebben we samen besloten om met de pil te stoppen en voor een kindje te gaan. Ik ben echt helemaal blij ! Ik had er zelf al wel een tijdje mee rondgelopen en toen ik het onderwerp dit weekend aansneed bij mijn man bleek (gelukkig) dat mijn vriend het ook wel zag zitten. In onze vriendengroep zijn nl. de afgelopen tijd al wat kindjes geboren en zijn er een aantal stellen mee bezig of al zwanger. Dit steekt dus toch (hoe cliche ?) aan. Wel hebben wij samen besloten het tegen niemand te vertellen, des te leuker is de verassing om het na 3 maanden (als alles mag lukken !) zwangerschap te vertellen tegen iedereen (ik kan nu al niet wachten !!)
Ik heb al wat op internet gesnuffeld om wat tips en ideeen op te doen dus ben redelijk voorbereid (denk ik).
Wel hebben we besloten om mijn eerste "natuurlijke" menstruatie af te wachten (komende maand, ben nu nl. ongesteld) en er dan helemaal voor te gaan. Vanaf nu ga ik dan ook alvast beginnen met foliumtabletten.
Een weloverwogen keuze dus.
Hoop met meer meiden te kunnen kletsen hierover ….
Groetjes !