Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23322 Yes We Gaan Ervoor

• Auteur

Hoi iedereen !

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Spic (nicname), ben 27 jaar oud en ben deze zomer getrouwd met mijn jeugdliefde

Afgelopen weekend hebben we samen besloten om met de pil te stoppen en voor een kindje  te gaan. Ik ben echt helemaal blij ! Ik had er zelf al wel een tijdje mee rondgelopen en toen ik het onderwerp dit weekend aansneed bij mijn man  bleek (gelukkig) dat mijn vriend het ook wel zag zitten. In onze vriendengroep zijn nl. de afgelopen tijd al wat kindjes geboren en zijn er een aantal stellen mee bezig of al zwanger. Dit steekt dus toch (hoe cliche ?) aan. Wel hebben wij samen besloten het tegen niemand te vertellen, des te leuker is de verassing om het na 3 maanden (als alles mag lukken !) zwangerschap te vertellen tegen iedereen (ik kan nu al niet wachten !!)

Ik heb al wat op internet gesnuffeld om wat tips en ideeen op te doen dus ben redelijk voorbereid (denk ik).

Wel hebben we besloten om mijn eerste "natuurlijke" menstruatie af te wachten (komende maand, ben nu nl. ongesteld) en er dan helemaal voor te gaan. Vanaf nu ga ik dan ook alvast beginnen met foliumtabletten.

Een weloverwogen keuze dus.

Hoop met meer meiden te kunnen kletsen hierover ….

Groetjes !

#2867909 Quote

Hallo Spic en Mo,

Allebei welkom hier!!!
    Ik wens jullie heel veel succes met klussen, en hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten voor het zover is.

Spic: je bent nu ongesteld, wacht je dan tot je volgende menstruatie voor je er voor gaat? of is dat na deze ongesteldheid al?
    Snapte het even niet…ben benieuwd.

Ik wens jullie al het succes.

Lfs Niek

#2867910 Quote

Ik bedoel Gridje ipv Mo…..sorry

#2867911 Quote

Hoi spic

Leuk zeg voor je. Hopelijk gaat alles voorspoedig en ben je snel zwanger.

groejes mo

#2867912 Quote

Hoi niek

ik was er ook en hopelijk hoef ik ook niet lang te wachten.

#2867915 Quote

Hi Mo, ik hoop ook voor jou snel positief nieuws.
    Hiervoor had ik op- een berichtje van jouw gereageert, vandaar dat ik de namen door elkaar heb gehaald.

Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867916 Quote
    quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 16:10:13'));

hoi spic,

veel succes met klussen en ik hoop dat je snel zwanger mag worden..
    Ik ben ook nieuw hier en ik ga over 3 weken mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. Dan gaan we er ook helemaal voor…

Maar ik heb nu al moeite om mijn mond dicht te houden….

liefs gridje

#2867920 Quote
    Hoi allemaal   !

Leuk dat jullie allemaal zo snel en spontaan reageren zeg ! Echt heel leuk.
    En Niek,  we wachten inderdaad tot mijn volgende 1e "natuurlijke" ongesteldheid. Zodoende heb ik een maand foliumtabletten geslikt, kunnen we even aan het idee wennen en  leer ik mijn eigen cyclus een klein beetje kennen (hoop ik).

Dus volgende maand  kan er geklust worden !!  

quote: Niek1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 16:14:00'));

Hallo Spic en Mo,

Allebei welkom hier!!!
    Ik wens jullie heel veel succes met klussen, en hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten voor het zover is.

Spic: je bent nu ongesteld, wacht je dan tot je volgende menstruatie voor je er voor gaat? of is dat na deze ongesteldheid al?
    Snapte het even niet…ben benieuwd.

Ik wens jullie al het succes.

Lfs Niek

#2867922 Quote

Ik zie wel dat ik het reageren op jullie berichtjes  een beetje moeilijk doe. Hopelijk gaat het nu beter ….. (ben hier natuurlijk ook maar voor het eerst).

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct