Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23323 Voor Niek1981

• Auteur

heyy,

ik had  gelezen dat jij op babybrabbel was geweest,en uitgekend had hoeveel kans je had dat je zwanger bent??????????

ik was er even wezen koekeloeren maar geen idee hoe het   gaat en waar ik heen moet.
    wil je het me even uitleggen???

Succes morgen met   testen meis…
    Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd..pfff gek word ik ervan..

liefs maagd xxx

#2867929 Quote

Hai Maagd,

Tuurlijk wil ik het je uitleggen, ik moet alleen even terug kijken op de site.
    jeetje 6 dagen overtijd…spannend.
    Ik ben nu vandaag 8 dagen overtijd en heb vandaag de test al gedaan…hij was negatief.
    Ik denk nu dus echt dat ie niet meer positief zal worden.
    Ik wacht op de RD, maar die stomme dingen willen niet goed doorbreken.
    Ik kan dus nu HELEMAAL NIKS, allleen maar wachten.
    Ik wil snel naar ronde 2.
    Ik ga het even voor je zoekn
    Ik ben zo terug.

ps: jeetje wat een rij met " ik" hierboven

lfs Niek

#2867930 Quote

Ben ik weer.

Ga naar http://www.babybrabbel.nl

dan naar interactief (links)
    daaronder bovenaan staat "zwangerschapstest"

die aanklikken en je bent er.
    Laat je me weten hoeveel procent je had??

lfs Niek

#2867935 Quote

heyyy Niek,

dank je wel voor je uitleg!
    Nou ik weet/wist niet goed mijn eisprong afgelopen periode…dus een beetje   gegokt,nou geklust zeg maar..hihi om de   dag zon beetje.. dus uit mijn test kwam 54 %.

Weet jij dit,zou ik bijvoorbeeld 2 dagen geleden een eisprong hebben gehad?ik voelde net als altijd(bijna) mijn eisprong 2 dagen geleden??

Ik had wel vorige week wat bruin(heel klein mini beetje)bloed aan wc papiertje,en trekkerig pijn in mijn lies een aantal dagen..

Maar wat  denk jij,is dit gek of niet??
    Ging jij nou nog een testje   er tegenaan gooien,of wacht je maar   weer af..zucht erg he dit gejammer..en dat   wachten worden we allemaal sjachie van..

fijne avond en hoop je nog even te horen hierover.

dikke kus maagd

#2867967 Quote

Hallo meiden,

Ik duim voor jullie. Niek weet jij alweer wat meer. Ik hoop echt voor jou dat je snel duidelijkheid hebt.

Groetjes,
    Liene

#2868170 Quote

Hai Maagd,

Ik ben dinsdag ongesteld geworden, ik ga dus naar ronde 2.
    Wanneer is jou NOD? (sorry ben het een beetje kwijt)
    Als je daarover heen bent zou ik gewoon gaan testen als ik jou was.
    Ik heb zelf ook wat bruinigafscheiding gehad, dit heb ik ongeveer 2 dagen gehad, alleen savonds en sochtens was het weer weg. Later werd het rose van kleur en ben ik ongesteld geworden. Het duurde erg lang voor het eindelijk door ging zetten.
    Mijn volgende NOD is 20 november.
    Ben uitgegaan van 28 en 35 (cyclus) en dan moet ik zoiezo 11 dagen benutten om te klussen..dan heb ik in iedergeval geen dagen misgelopen, tenzij mijn volgende cyclus langer dan 35 word.

Lfs Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct