Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23326 Hoi Ik Ben Nieuw Hier Even Voorstellen

• Auteur

Hoi

Ik ben nieuw hier. Ik heb al een paar keer gekeken en dacht nu ga ik me toch ook aanmelden. Ik ben 24 en we proberen voor de eerste keer zwanger te worden. Dit wordt de 4 maand dat we gestopt zijn. Is wel moeilijk hoor dat afwachten. We hopen dat het voor de kerst lukt. Leuk kado voor beide ouders..

Groetjes Pas

#2867937 Quote

Hoi Pas,

Welkom hier.
    Hoop dat jullie snel in verwachting mogen raken van jullie eigen wondertje.
    Veel klusplezier gewenst.

Liefs polla

#2867939 Quote

Hoi Pas

Leuk dat je mee komt kletsen. Het afwachten is verschrikkelijk erg vind ik en ik zit pas in ronde twee dus mag niet klagen. Maar je wilt het liefst zo snel mogelijk natuurlijk!!

liefs mo

#2867943 Quote

hee hallo,

welkom bij de club afwachtenden…haha
    Succes en ik hoop voor je dat het snel raak is.
    Ik ben 22 en mijn vriend 30 en we zitten in de eerste ronde (ik moet voor de 1e keer 'gewoon' ongesteld worden)

tot typs…

xx

#2867953 Quote

Hi !
    Wat leuk, jullie 1e kindje !!! Ik heb zelf ook nieuw hier, heb al een dochtertje van 1,5 en net gestopt met de pil. Ik hoop net als jij dat het snel gaat lukken, want bij de 1e moesten we 9mnd wachten en dan duurt wachten zo lang hè ? Ik hoop zeker voor je dat het voor de kerst raak is, want blijer kun je een opa en oma volgens mij niet maken !
    Groetjes, Léonie

#2867963 Quote

Wat leuk al die reactie's. Ik vind het fijn dat je er met mensen over kunt babbelen. Ik heb alleen 1 vraag jullie hebben het allemaal over nod? wat is dat precies?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867970 Quote

Hoi Pas,
    Welkom op het forum. Het is hier gezellig kletsen in de tijd dat allen moeten afwachten. De tijd gaat wat sneller en het is heerlijk om te horen dat vele anderen met dezelfde gekke dingen te maken krijgen.Succes met zwanger worden en hopelijk zul je snel een klein wonder mogen verwachten. Nod betekent trouwens Niet Ongesteld Dag de dag dat je je menstruatie verwacht maar dus hopelijk uitblijft omdat je zwanger zal zijn.

groetjes

#2867976 Quote

Hoi pas,
    Welkom op dit forum,gezellig hoor al die nieuwe mensen!
    Ik vind het altijd fijn om hier van me af te schrijven en te kletsen!
    Wij zitten nu in de 4de ronde en ik heb 4 november mijn nod!
    Ik hoop dat het nu raak is zodat wij ook een mooi kerstkadootje kunnen geven aan beide ouders! En helemaal aan ons zelf natuurlijk!!
    Ik zal mezelf in het kort even voorstellen.
    Ik noem mezelf Annie1 ben 26 jaar.We zijn een paar maanden getrouwd en helemaal klaar voor onze eerste zwangerschap!!

Groetjes annie

#2868070 Quote

Hoi Spic..

Spannend hoor.. Het is wel goed dat je alvast begint met foliumzuur..
    Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot het raak is..
    Het wel moeilijk hoor het wachten. Je kiest ervoor en dan elke maand als het niet raak is is wel jammer..
    Veel succes en ook voor alle andere natuurlijk..

Liefs pascalle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct