Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23327 Icsi

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik heb me vandaag aangemeld, en was een beetje nieuwschierig naar de onderwerpen.
    Wij zijn nu inmiddels ook alweer 5 jaar "bezig"om een kindje te krijgen. Helaas is het tot nu toe nog niet gelukt. We hebben in September te horen gekregen dat mijn man verminderd  vruchtbaar is en dat we in aanmerking komen voor icsi.
    Ik vind het allemaal erg spannend!!!! Ik zie er toch een beetje tegenop. Maar dat zal er ook wel bijhoren. Binnenkort krijg ik m,n eerste prikles en dan gaat het allemaal gebeuren. Ik ben heel benieuwt hoe ik op de hormonen ga reageren en hoe de punctie gaat verlopen. Zijn er nog mensen die hier al ervaring mee hebben?
    Het is allemaal zo spannend…………….maar we weten waar we het allemaal voor doen!!!

#2867942 Quote

Hoi Pitty,

Welkom hier. Ik hoop dat de ICSI-behandeling jullie een gezond kindje gaat brengen!

Je kunt op dit forum natuurlijk meekletsen, maar er is ook een ander forum "als zwanger worden langer duurt". Ik denk dat je daar meer meiden zult treffen die mogelijk ook met icsi bezig zijn of gaan. Op dit forum komen toch vooral meiden dit net begonnen zijn of nog niet zo lang bezig zijn (een uitzondering daargelaten natuurlijk, want iedereen die zwanger wil worden is hier welkom!). Het klinkt misschien een beetje onaardig, maar ik denk dat voor vragen en informatie over icsi beter op het andere forum terecht kunt.

Veel succes, ik hoop snel te lezen dat het gelukt is!

Groet,
    Hester

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct