Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23328 Voor Noor

• Auteur

Hey Noor,

Lees je nog wel eens mee?
    Ben benieuwd hoe het met je 'weddingbells' is.
    Heb je hem al gevraagd?
    Spannend hoor.
    Liefs, BB

#2867962 Quote
    Hoi BB,

Leuk dat je even een berichtje voor me achterlaat! Ja ik kom nog
    dagelijks even op het forum kijken, ben veel te nieuwsgierig hoe het
    met iedereen gaat! En het doodt de tijd tot mijn nod (volgende week
    dinsdag)

Ik moet nog even afwachten tot ik het ga vragen, het wordt het weekend
    van 11 nov, dan gaan we naar een mooi hotel. Inderdaad erg spannend, ik
    hoop dat het leuk wordt!!!

Hoe is het bij jou, al duivels te zien??? Heb je eigenlijk kwaaltjes die bij een zw. schap horen?

Ik heb vandaag een soll. gesprek gehad en het ging echt slecht, ik had
    zo'n doorgewinterde P&O-er tegenover me die erop gebrand was me
    onderuit te halen, nou dat is gelukt!!! Nou ja, hoofd recht en gewoon
    weer verder zoeken he!

Liefs Noor

quote: Blossombaby schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 19:05:34'));

Hey Noor,

Heb je hem al gevraagd?
    Spannend hoor.
    Liefs, BB

#2868118 Quote
    Hi Noor,

Ik lees ook (bijna) dagelijks mee hoor, ondanks mijn voornemen om een beetje afstand te nemen. Maar het lijkt wel verslavend om mee te lezen met allemaal meiden die in hetzelde schuitje zitten.
    Om op je vraag te antwoorden: ik heb geen kwalen behalve dat iedere dag voelt alsof  de RD eraan komen – beetje kramp maar niet erg. En nee, nog steeds geen ene RD gezien, nu 96 dagen overtijd. Als ik die ene druppel meetel einde juli dan toch nog steeds 70 dagen. Ik weet het effe niet meer, zit er een beetje doorheen met  het hele zwanger  worden verhaal. Ik ben er zo mee bezig dat ik  aan niks anders meer kan denken (en da's echt niks  voor mij normaal gesproken).    
    Jammer voor je dat die baan niets wordt, nou gewoon verder zoeken hoor. er zijn weer een hoop leuke banen tegenwoordig dus voor je het weet ben je weer aan het werk.

Nou, ik loop nog een rondje met de hond en dan lekker vroeg  naar bed. Tot later!

Liefs, BB

quote: Noor22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 21:38:20'));

Hoi BB,

Leuk dat je even een berichtje voor me achterlaat! Ja ik kom nog dagelijks even op het forum kijken, ben veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat! En het doodt de tijd tot mijn nod (volgende week dinsdag)

Ik moet nog even afwachten tot ik het ga vragen, het wordt het weekend van 11 nov, dan gaan we naar een mooi hotel. Inderdaad erg spannend, ik hoop dat het leuk wordt!!!

Hoe is het bij jou, al duivels te zien??? Heb je eigenlijk kwaaltjes die bij een zw. schap horen?

Ik heb vandaag een soll. gesprek gehad en het ging echt slecht, ik had zo'n doorgewinterde P&O-er tegenover me die erop gebrand was me onderuit te halen, nou dat is gelukt!!! Nou ja, hoofd recht en gewoon weer verder zoeken he!

Liefs Noor

quote: Blossombaby schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 19:05:34'));

Hey Noor,

Heb je hem al gevraagd?
    Spannend hoor.
    Liefs, BB

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct