Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23329 Ook Even Voorstellen

• Auteur

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en zou graag met jullie willen meekletsen !
    Ik ben 32, heb een dochtertje van 1,5 en ben net gestopt met de pil, omdat we graag een 2e willen !    Mijn cyclus is natuurlijk nog niet op gang gekomen, dus geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden, maar dat zie ik vanzelf wel toch ?
    T lijkt me erg gezellig om op dit forum ! Succes allemaal !

Groetjes, Merle

#2867948 Quote

Hai Merle,

Welkom hier op t forum.
    Hoop je snel in verwachting bent.
    Veel klusplezier gewenst en succes.

Liefs polla

#2867955 Quote

Hoi Merle,

Welkom op het forum!

Onze verhalen lijken wel wat op elkaar: ik ben ook uit "bouwjaar" 1974 (en dus ook 32) en wij zijn ook "bezig" voor ons tweede kindje. Onze oudste is in augustus 2 geworden. Wij hebben net rondje 5 achter de rug en ik zit op het wachtbankje: ergens rond 1 november verwacht ik (hopelijk niet) ongesteld te worden. Ik heb in ronde 4 een vroege miskraam (met vijf weken) gehad, dus het is even aankijken of mijn cyclus (van normaal 28/29 dagen) al weer gelijk op orde is.

Veel succes met zwanger worden en veel plezier op het forum.

Groetjes,
    Hester

#2867971 Quote

Welkom Merle op dit gezellige forum.
    Ik ben 27 jaar en we gaan pas voor de eerste en zitten in ronde 8 pfff. De spanning stijgt af en toe behoorlijk. Maar ja….alles kost tijd. Succes met zwanger worden en hopelijk heb je spoedig goed nieuw. Tot die tijd…veel forumplezier.

groeten

#2867975 Quote

Hoi,
    Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!
    Ik hoop dat je snel zwanger bent!
    Ik zit nu in de 4de ronde en mijn nod is 4 november!!

Tot snel,

Groetjes annie1

#2868001 Quote

Hoi !

Ook welkom op het forum. Ik heb me  zelf sinds gisteren aangemeld en ik vind het erg leuk om met andere meiden hierover te kunnen kletsen.

Mijn man en ik hebben besloten om mijn eerste natuurlijke menstruatie (zonder pil) af te wachten en er daarna helemaal voor te gaan. Ik ben deze week gestopt met de pil en nu ongesteld. Dus nog 1 maandje safe en dan kan er echt serieus geklust worden !

Groetjes !

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct