Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23331 Ik Heb Een Vraag

• Auteur

Hoi Hoi allemaal..

Ik voel eigenlijk mijn eisprong niet..
    Wanneer is nou je eisprong. Ik lees in sommige dingen dat het rond de 10 dag is en andere zeggen weer tussen de 10 en 14 dagen. Of echt na 2 weken? Kan iemand mij helpen.. Maakt het klussen iets makkelijker.. (hihi)

liefs pas

#2867985 Quote

Lieve Pas !
    Ik kan je niet vertellen waarneer je eisprong precies plaats vind. Ze zeggen met een normale cyclus rond de 14 dag.
    Ik voel mijn eisprong ook niet en hou mijn temp. bij.
    Je temp. gaat 1 a 2 dagen na je eisprong omhoog. Ik zit nu op dag 20 en mijn temp. is nog niet omhoog gegaan. Dus mijn eisprong is laat in mijn cyclus. Ik heb een cyclus van 24 tot 28 dagen.
    Dus je kan kijken waarneer jou eisprong is door een paar maanden je temp. bij te houden.
    Succes hoor, ik hoop dat je ondekt waarneer hij is, dat maakt het klussen inderdaad wat makkelijker…hihi
    Liefs van Miena.

#2867986 Quote

Lieve Pas !
    Ik kan je niet vertellen waarneer je eisprong precies plaats vind. Ze zeggen met een normale cyclus rond de 14 dag.
    Ik voel mijn eisprong ook niet en hou mijn temp. bij.
    Je temp. gaat 1 a 2 dagen na je eisprong omhoog. Ik zit nu op dag 20 en mijn temp. is nog niet omhoog gegaan. Dus mijn eisprong is laat in mijn cyclus. Ik heb een cyclus van 24 tot 28 dagen.
    Dus je kan kijken waarneer jou eisprong is door een paar maanden je temp. bij te houden.
    Succes hoor, ik hoop dat je ondekt waarneer hij is, dat maakt het klussen inderdaad wat makkelijker…hihi
    Liefs van Miena.

#2867987 Quote

Dank je wel voor je reactie..
    Dan ga ik daar maar mee aan de slag.. Tempen.. Als je je eisprong hebt, dan is het een paar tiende graad hoger als normaal he??
    Alvast bedankt.
    liefs pas

#2867988 Quote

hoi pas,
    Ik las in een andere topic dat je net zoals ik 4 maanden gestopt ben met de pil.
    Als je hebt bij gehouden hoeveel dagen je cyclus telt (bij mij nu 34dagen), dan kan je op http://www.predictor.nl je eisprong berekenen en ook je nod dag.Asl je een cyclus van 28 dagen heb dan heb je je eisprong 2 weken na de 1ste dag van je menstruatie.Maar als je cyclus langer is dan 28dagen klopt dat dus niet! Daarom ga ik regelmatig naar die site om mijn eisprong te berekenen!
    Je kan inderdaad ook tempen.Dit doe je dan vabaf de 1ste dag van je menstruatie. Iedere ochtend voordat je op staat en op hetzelfde tijdstip.Dit moet je een paar maanden bijhouden en dan kan je ook je eisprong bereken.
    Ikzelf doe dit nog niet omdat we nog niet zolang bezig zijn!!
    Succes!

Ik las ook in die andere topic dat je aan mij vroeg wanneer we getrouwd zijn, en dat was 8 juni 2006!!!!
    Leuk allemaal he!!
    Veel plezier en gezellig dat je bij ons bent!!

Laat me even weten wanneer je hebt uitgerekend wanneer je nod is!
    Die van mij is 4 november!!

Liefs annie

#2867992 Quote

HeY Pas !
    Hihi…sorry net 2x geplaatst, er ging iets mis.

Ja je temp is inderdaad  iets  hoger dan normaal.  Mijn normale temp. is normaal rond de 36.8 en als mijn eisprong is geweest dan zit hij rond de 37.4

Liefs van Miena

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868069 Quote

Hoi Annie..

Ik heb even op die site gekeken.Ik zit op 11nov. mijn nod. Dus ben benieuwd. Volgens die site moet ik vandaag en morgen aan de klus.. hihi..

liefs pas

#2868090 Quote

He pas,
    Veel plezier met klussen haha!!

xxx annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct