Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23335 Helaas

• Auteur

Hallo meiden
    na 5 dagen overtijd, 2 negatieve testen , 3 nachten slecht slapen en veel zenuwen
    ben ik vanochtend toch ongi geworden
    op naar de 4 e ronde

xxxx

#2868005 Quote

hee balen voor je!! irritant als je al zo lang overtijd bent, dan ga toch stiekum ergens op rekenen, tenminste ik wel.. succes in de volgende ronde, en hopelijk is dat dan de laatste!!

Anne

#2868006 Quote

Ha meissie,

Wat ontzettend kl*te.
    Ik was ook overtijd en toen kwamen alsnog de . Ik baalde als een stekker. Wij zitten nu ook in ronde 4.
    Ben even vergeten (zijn ook zoveel verhalen) hoeveelste kindje dit voor jullie is?
    Heel veel succes in ronde 4 en da deze nu raak mag zijn.

Liefs Polla

#2868013 Quote

Balen he?
    Ik ken het gevoel, ik was ook overtijd (niet zo ver als jij) met een negatieve test en werd toen ook ongesteld? Echt heel erg K..T. is dat.

Liefs,
    Liene

#2868020 Quote

hai,

Ik ben ook na een week overtijd te zijn geweest, gister toch ongi geworden.
    Ik was er eigenlijk wel een beetje blij mee. Ik heb namelijk die dag daarvoor weer een test gedaan die negatief was. Ergens wist ik ook wel dat ik niet zwanger was. Voelde al een paar dagen dat ik ongi moest worden maar het wou niet echt doorzetten.
    Nu ben ik blij dat ik naar ronde 2 kan en heb alle vruchtbare dagen tussen cyclus 28 en cyclus 35 (wat ik nu had) uitgerekend….dat zijn er dus 11.
    Dus in die 11 dagen veeeeel klussen. Dan heb ik in iedergeval alles gedaan om het niet mis te lopen.
    Succes we zitten dicht op elkaar dus ik blijf je volgen.

lfs Niek

#2868025 Quote

Hoi Niek,

Balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel  fijn dat je nu zekerheid hebt. Wanneer valt nu je komende NOD? Of is dat wat te voorbarig?

Groetjes,
    Liene

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868026 Quote

Hai,

mijn volgende NOD is met een cyclus van 28:     de 20e
    Maar ik hou er ook rekening mee dat het weer later kan zijn omdat mijn cyclus deze keer 35 dagen was.   Dan zou het dus de 27e zijn (dan zijn we precies 2 jaar samen   dus zou op zich een leuk kado zijn…als het gelukt is)

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct