Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23339 Weet Niet Of Ik Zwanger Ben

• Auteur

Hoi allemaal

Zal me eerst evne voorstellen, ben namelijk nieuw hier.
    Ik ben Miranda en probeer sinds 3 maanden zwanger te worden.

Ik moet al ongesteld worden , maar heb nog niks, heb wel al een paar dagen last van buikpijn gehad het echte ongesteldheids gevoel en heb gisterochtend een druppel bloed verloren, was wat bruinzig, ik dacht nu ben ik ongesteld, maar s'avonds was alles weer weg, nu vandaag ben ik dus ook nog niet ongesteld, maar heb ook niet echt het gevoel dat ik het moet worden, heb verder ook niet echt kwalen, een klein beetje last van mn borsten, maar dat heb ik elke maand, heb wel last van hoofdpijn, wie kan mij iets vertellen???

groetjes miranda

#2868031 Quote

Ha Miranda,

Hartelijk welkom hier.
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Kon t niet helemaal uit je verhaal halen.
    Hoop dat je snel zwanger wordt of natuurlijk al bent hihi.

Liefs Polla

#2868032 Quote

Hai Miranda,

Vervelend, ik weet precies hoe je je voelt.
    Ik ben 7 dagen overtijd geweest, 2 dagen geleden kreeg ik ook al wat bruinigontlasting en menstruatie klachten….toen ineens nergens meer last van. Gisterochtend ook drupje rose achtig bloedverlies….later weer niks.
    Savonds toen toch de menstruatie doorgebroken. Ik denk dus na je een drupje bloed bent verloren dat het snel zal volgen.
    Ik had er alleen savonds last van en overdag niks.

Succes

Lfs Niek

#2868033 Quote

Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent ipv dat je ongesteld word.
    Hoop niet dat je mijn berichtje als negatief leest omdat ik denk dat je ongesteld moet worden. Heb je inderdaad al een test gedaan???
    Ik duim voor je

Lfs Niek

#2868036 Quote

Hoi Miranda,

Welkom hier!Zoals de andere al zeiden,zou ik inderdaad een testje doen.Dan weet je het zeker en zit je niet meer zo in spanning.En wij ook niet hihi.
    Succes en laat je het weten.

Liefs Anne

#2868249 Quote

ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief, maar ik denk dat ik misschien te vroeg was, ik ben nog steeds niet ongi.
    Als ik na het weekend nog steeds niet ongi ben geworden ga ik weer een test halen.
    We wachten dus maar weer gewoon af.

groetjes miranda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868299 Quote

je bent idd te vroeg wacht nog 5 / 7 dagen.
    maar als ik dit zo hoor ( ik wil je geen valse hoop geven ) maar klinkt het als zwanger.
    maar zoals ik al zei hoop nu niet te veel test over een week nog even oke ene laat het effe weten
    kussies vero

#2868317 Quote

Hey Miranda !
    Het kan inderdaad alle kanten op gaan he.
    Bij mijn vorrige zwangerschap had ik op de dag van mijn NOD een klein beetje bruine afscheiding, dit was dus 1 dag en hield daarna op. Bleek  dus een innesteling te zijn.
    Ik heb nu een paar keer gehad dat ik een paar dagen voor  mijn NOD een beetje bruine afscheiding had…dit stopte dan 1 of 2 dagen en daarna kwamen…helaas, toch de duivels.
    Het enige wat je inderdaad kan doen is afwachten  en   over een paar dagen een test doen.
    Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden en je vrezelijk zenuwachtig maken he?
    Succes hoor, ik zal voor je duimen dat er een klein wondertje in je buik groeit.
    Groeten van Miena.

#2868462 Quote

Ben ik weer ondertussen is het de 30ste en ik ben nog steeds niet ongi.
    Ik las trouwens als je zwanger bent dat je nadat je gemeenschap hebt gehad dat je licht kan bloeden, ik heb dat ook elke keer.
    Nadat mn partner en ik gemeenschap heb gehad heb ik licht bruine bloeding, niet veel maar een heel klein beetje, elke keer denk ik weer nu ben ik ongi, maar helemaal niks, heb wel al 2 keer getest maar die waren negatief, nu ben ik ook wel heel erg vroeg geweest, toen ik nog niet mn nod had en toen ik 1 dag na mn nod was misschien is mn hcg nog niet hoog genoeg of toch niet zwanger, maar vind dit heel vreemd, ben altijd   rond de 24 ste 25 ste ongi en nu niet, wel s'ochtends een misselijk gevoel en s'middags is dat weer weg.
    Ik wacht nu toch echt tot het einde van de week maar wel irri zeg.

groetjes miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct