Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23339 Weet Niet Of Ik Zwanger Ben - pagina 2

• Auteur

Heej Miranda

Ik zit met hetzelfde probleem. Ben zelfs nu al 7 dagen overtijd. Had vrijdagmorgen rose afscheiding en vanaf toen een paar keer een druppel donker rood bloed bij het plassen en na seks. Maar nu nog steeds niet ongi. Zondag nog een test gedaan maar negatief. Ik blijf maar weer afwachten. Je wordt er gek van.

groetjes mo

#2868677 Quote

heee mo123

Bij mij zijn gisteren helaas de rode duivels gekomen, echt balen zeg, maarja ben er nu wel achter dat ik elke keer toch best onregelmatig was maar heb nu verschillende dingen waarmee ik mn cyclus waarschijnlijk weer normaal krijg.
    Ik hoop voor jou dat je zwanger bent en niet dat de rode duivels eraan komen.
    Mochten ze toch komen misschien heb je wat aan deze tips.

teunisbloem olie capsules is om de menstruatie regelmatig te krijgen
    tarwekiem olie capsules is ook om de menstruatie beter op gang te krijgen en ze   zeggen dat het helpt om sneller zwanger te zijn.

Het kan allemaal geen kwaad dus ik ben het ook maar gewoon aan het proberen.

Groetjes miranda

#2868696 Quote

Heej Miranda

bij mij zijn gisteren de r.d. ook gekomen. Heb dus een cyclus gehad van 39 dagen. Superlang dus!!! Ben vandaag met de teunisbloemolie capsules begonnen. Hopelijk helpt het. Ben in ieder geval nu blij dat het door gezet is en dat we weer kunnen gaan klussen straks. Werd gek van het wachten en je gaat bij alles wt je voelt nadenken. Hopelijk zijn we er allebei snel bij

groetjes mo

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen