Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23342 Iemand Aanwezig En Even Zin Om Te Kletsen

• Auteur

Hoi Hoi..

Ik weet niet of er iemand is.. Maar ik dacht ga even kijken of er iemand is en zin heeft om te kletsen..

Liefs pas

#2868082 Quote

hoi

ik ben er zeg het eens meid

#2868084 Quote

Hoi..
    Nou niks ernstig.. Maar ik dacht even kletsen met mensen die snappen hoe ik me voel. Ze zeggen niet druk maken en het komt wanneer het komt. Maar je kiest voor een kindje en elke keer dat je toch ongi wordt is balen. Ben het net pas geweest dus we kunnen weer aan de klus deze maand.
    Het wordt ronde 4 dus het valt nog mee.. Sommige mensen zijn al veel langer bezig.
    In welke ronde zit jij?
    Liefs pas

#2868085 Quote

ik ga nu de 4e ronde ik ook
    maart is mijn mirena verwijdert en ik werd pas na 8 weken weer ongi
    vanaf aug zijn we voor echie bezig
    net een hele zware week achter de rug was 5 dagen overtijd wat ik normaal echt nooooit ben maar testen bleven negatief
    nu net ongesteld geworden
    ha zei dat het mogelijk een vruchtje was dat niet levensvatbaar was
    ik weet het ook niet weet alleen wel dat ik nachten van de zenuwenniet geslapen heb en er elke minuut van de dag mee bezig ben geweest
    mijn vriend zeg dan ook zet het nu even van je af maar als je zoiets zoooo graag wil gaat dat gewoon niet
    weet dus precies   hoe je je vvoelt en hoe is jouw situatie ook eerste kindje?

#2868088 Quote

Ja ook voor de eerste bezig.
    Ik vind het soms zo erg als mensen zeggen zet het van je af.. Je kiest ervoor.. Echt heel vervelend zeg.. Jammer dat je toch ongi bent geworden.. Echt heel erg balen. Moeilijk he om er niet mee bezig te zijn. Het gaat gewoon vanzelf. Alles om je heen lijkt nu wel baby's. Tenminste dat heb ik ervaren. Sinds we ervoor gekozen hebben om een kindje te krijgen is alles om me heen baby.. En dat maakt het er niet makkelijker op..

#2868089 Quote

Ik moet er helaas vandoor moet even werken.. Sorry..
    Ik hoop je snel weer te sprekenn.
    Liefs pas

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct