Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23343 Voor Euhm

• Auteur

Hoi Euhm

Je zal wel denken 'van wie krijg ik nou een berichtje?'
    Ik las een berichtje van je waarin je schreef dat je cyclus nu op 56 dagen zit.
    Ik zit vandaag op dag 52 dus ik dacht 'hé er is nog iemand die zo'n waardeloze cyclus heeft als ik, hihi!
    Dat schept toch een beetje een band he!

Hoe lang zijn jullie al bezig, wij zitten nu in de 2e ronde.
    De 1e ronde duurde bij ons 41 dagen en ik had eigenlijk gehoopt dat de 2e ronde korter zou zijn (of zwanger natuurlijk ), maar ja het mocht niet zo zijn.

Ben benieuwd hoe het bij jullie zal zijn!

Liefs Jessy

#2868095 Quote

Grappi, wij zitten nu ook in de tweede ronde! Ben sinds febr. gestopt en wordt nu elke twee maanden ongesteld.. zo raar..! Balen is dat want na 28 dagen ben ik wel zenuwachtig en dan denk ik van zou t deze maand wel..?? maar nee hoor nu weer 8 dagen te laat.. kan t eigenlijk niet eens over tijd noemen, mijn cyclus is gewoon idioot lang!!  

maar ik las net wat over teunisbloemen pillen, wie weet helpt t haha.. ga es kijken odf ik dat ergens kan kopen. en ik heb vrijdag een afspraak bij de dokter. Ben jij al es bij de dokter geweest?

#2868099 Quote

Hmm? Je zei dat je sinds februari gestopt bent en om de 2 maanden ongesteld wordt, maar dan zit je toch al in ronde 5 ozo?

Ik had net op internet gezocht naar die teinisbloempillen maar kon niet echt iets vinden, weet jij er meer van?

Liefs Jessy  

#2868127 Quote

we hebben t eerst nog een tijdje veilig  gedaan.. en nu zijn we dus "net" begonnen.. ik tel inmiddels de ongesteldheid zeg maar dus dan ben ik nu twee keer vruchtbaar geweest (hoop ik) maar dat had dus eigenlijk al 4 keer moeten zijn… dat schiet niet op he, je hebt zo weinig kans dan..

ik zal es informeren bij de drogist of die t kent..

heb jij al eens ovulatie testen gebruikt?

Liefs Anne

#2868128 Quote

ik doe dus ook gewoon elke 28 dagen testen.. dom misschien maar ik hoop elke keer dat ik gewoon ongi had moeten worden en dus zwanger ben.. 😉 maar ja, beetje naief nu t al zo'n tijdje duurt…

#2868141 Quote

hoi hoi,

ik heb hetzelfde als jullie gehad opgegeven moment duurde het bijna 3 maanden! ik heb een tijdje monnikspeper geslikt en het is nu al veel regelmatiger en minder lang ong. 31 tot 35 dagen. Maar ja, ik kan natuurlijk nooit zeggen of de monnikspeper heeft geholpen of dat het toeval was. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint. Succes ermee.

liefs wies

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868165 Quote

Hallo.

Teunisbloem(olie) pillen kun je kopen bij iedere drogist.

Succes!!!

Lfs Niek

#2868228 Quote

Hee Ineke,
    bedankt hoor dat je extra hard voor ons gaat duimen! Zal Jessy ook wel blij mee zijn en ik ook haha.. hopen dat dat ook nog een beetje helpt 😉

ik ben benieuwd morgen naar de dokter, kijken wat die zegt.. Ik denk ook elke keer dat t weer komt, vanmiddag ook heb ik t idee dat ik ongi moet worden. Heb zo;n kalendertje gemaakt bij babybrabbel.com en daar staat dus dat ik dan dit weekend mijn ovulatie heb.. dus voor de zekerheid zijn we toch maar lekker aan t klussen haha…
    Maar ik vind het inderdaad wel lastig, vooral omdat we t allebei ook zo graag willen he..
    Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 24, mijn vriend (geregisteerd partner haha) is 25 en we zitten nu in de 2e ronde..
    Jessy, wanneer heb jij volgens die lange cyclus weer nod?

liefs anne

#2868229 Quote

ps ik duim ook voor iedereen hoor haha.. hoop dat er steeds meer zwangeren voorbij komen! 😉

na ja we hebben nog wat om naar uit te kijken, over drie weekjes wordt ons nieuwe huis opgeleverd!!! dus dat is erg leuk en super veel zin in, daar he ik t nu ff druk mee, leidt mooi beetje af..

Heb wel tijdje gedacht dat als ik er niet zo mee bezig zou zijn t dan wel goed zou komen, maar das dus niet zo.. 🙁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct