Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23344 Wie Weet Raad

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb van mijn schoonzusje gehoord dat mijn vriend toen hij kind was hormonen heeft gehad. Omdat hij niet groeide en zijn bal(len) niet waren/was ingedaald. Ik wat op internet gezocht hierover. Daar stond als ze na de leeftijd van 3 jaar zijn geopereerd aan niet ingedaalde bal(len) de vruchtbaarheid beinvloed. Zijn allebei de ballen gedaan dan is het zowat als zeker dat hij niet vruchtbaar is. Maar is het er maar 1 waar hij aan geopereerd is dan is er nog wel een goede kans. Nu "denkt" mijn schoonzusje het laatste maar ze weet het niet zeker.
    Nou wil ik het wel vragen aan mijn vriend maar ik weet dat hij hier niet graag over praat.
    Ze weet niet dat we bezig zijn (volgens mij)  maar ze liet het gewoon vallen.
    Hoe zal ik dit aanpakken. Nog even wachten en kijken of het toch niet lukt om zwanger te raken of nu al vragen?
    Ik heb als het goed is vrijdag nod. Heb wel een hogere temp. dan normaal. Al vanaf zaterdag. En andere symptonen.

Alvast bedankt!

Liefs An

#2868100 Quote

Jeetje An, lastig zeg!

Ik zou het er met je man over hebben hoor, anders zit jij er mee en hij weet niet eens waar je aan denkt.

Succes er mee meid!

Liefs Jessy

#2868106 Quote

Hi An,
    Erover praten, hoor !!! Praten is nu eenmaal het belangrijkste in een koppel, ook over dingen waar hij niet graag over praat. Hij moet toch weten wat er in jou omgaat ?
    Sterkte ermee !
    Groetjes, Merle

#2868117 Quote

Hoi Allemaal,

Ik denk dat ik wacht tot ik ongi wordt. Dan ga ik het er over hebben.
    Want er is namelijk een hele kleine kans dat ik nu zwanger ben. Ook al denk ik zelf nu niet meer. Ben gewoon heel erg down nu. zal morgen wel weer beter gaan.
    Omdat ik dan mijn vriend weer zie. Hij zegt meestal de goede dingen terwijl hij niet weet hoe ik me voel.

Dank jullie wel voor de reacties.

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct