Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23346 Baarmoederslijm

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk nog een vraagje dus dacht open even een nieuw onderwerp,
    wat ik wil vragen is of er iemand   is hier die ervaring heeft met negatief soms ook agresief baarmoeder slijm genoemd aanwezig is.
    Ze zeiden namelijk nu al ruim 2 jaar geleden dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger kan worden omdat mijn baarmoederslijm de spermacellen dood, ze hebben een test gedaan en daar was dus niet 1 levende zwemmer op te vinden….snik,
    Maar nog geen maand later was ik toch zwanger, op een natuurlijke manier.

Is er hier iemand die dit ook heeft of heeft meegemaakt? zo ja weten jullie tips of ideeen om het slijm minder agresief/negatief te krijgen, ik heb toen in die tijd vaak die lactacyd (schrijf het vast niet goed) gebruikt en dan de vaginaledouche ik weet niet of het daar door komt dat ik toen zwanger ben geworden maar het probleem is dat het niet meer te krijgen is…..

Ik hoop dat er iemand is met goeie ideeen…

heel veel liefs, Ineke

#2868159 Quote

Hallo,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik wel weet dat die vaginale douche nog steed te krijgen is. Zoniet van Lactacyt dan is hij er wel van het kruidvat merk.

groetjes Mo

#2868174 Quote

hoi hoi

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb begerepen dat de vaginale douch streng afgeraden wordt. Ik gebruikte hem ook maar mijn arts en gyn zeiden dat hete rg slecht is, ik   gebruik het niet meer.

liefs linda

#2868180 Quote

Hoi Ineke,

Ik heb dezelfde ervaring als jij gehad. Ik moest naar de fertiliteitskliniek omdat ik geen eisprong kreeg. Ik kreeg Clomid voorgeschreven maar kreeg standaard ook de samenlevingstest. Bij mij vonden ze niet 1 levende zaadcel meer. Ik baalde als een stekker maar vond het ook raar (ik was nl. de 1e keer na 3 maanden zwanger geworden, dat werd een miskraam). Ik wist dus wel dat ik zwanger kon worden.
    Maar goed, ik kreeg toch de clomid en jawel.. nog diezelfde maand zwanger en ik ben nu een trotse mama van een dochter van 1 jaar oud. Ik sprak er met een kennis over en zij had precies hetzelfde gehad. Dus ook een negatieve samenlevingstest maar werd wel heel snel daarna zwanger.
    Ik ben nu net weer gestopt met de pil en ben in afwachting of ik nu wel zelf een eisprong heb. Die negatieve samenlevingstest denk ik niet meer aan, blijkbaar betekent het echt niet zoveel.
    Mocht het bij jou een tijdje duren voor je zwanger wordt, zou ik wel aan de bel trekken want dan krijg je hoogst waarschijnlijk IUI.

Succes!

Groetjes F.

#2868181 Quote

Ho.. ik vergeet een stukje.

Zo'n vaginale douche kun je beter normaal gesproken niet gebruiken maar ik weet dat een vriendin van mij die vijandelijk slijm had, voor de eisprong ook een inwendige douche gebruikte en zij is toen ook snel zwanger geworden. Ik wist trouwens niet dat dat niet meer verkrijgbaar is! Ik gebruik ook lactacyd bij het douchen maar dat is niet voor inwendig gebruik die ik heb.

Begrijp ik uit je stukje dat jij ook al mama bent?

Groetjes F.

#2868182 Quote

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reactie's.

F ja ik ben inderdaad ook mama van een geweldig lieve dochter ze is 11-7-2005 geboren wij zijn voor haar bijna 3 jaar bezig geweest en ook heel veel testen en onderzoeken gehad, dat doe ik nooooit meer.
    We zouden graag een 2e kindje willen maar ik ben zo bang dat het niet lukt omdat het vorige keer ook zo lang heeft geduurd.

Ik heb net een test gekocht en gedaan en helaas die is negatief dat had ik ook wel verwacht zou te mooi zijn als het nu al raak zou zijn…..
    ik heb eigenlijk morgen pas m'n NOD maar ja…..kijk wel of de RD komen en anders test ik volgende week nog wel een keer.

Jij ook bedankt voor je reactie en zijn jullie ook voor de 2e bezig???

Liefs, Ineke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868183 Quote

F sorry zit niet zo goed op te letten je bent gestopt met de pil sorry stom van me….

#2868194 Quote

Hoi Ineke,

Hee, dat scheelt niet eens zoveel met mijn dochter Mandy (die is van 20 september 2005).

Wij moesten inderdaad ook dat hele circus doorstaan… zeker geen pretje! Raar dat die vaginale douche uit de handel is. Hebben ze 'm ook niet van andere merken? Want nu gebruik je het niet toch? Ik bleef na het klussen altijd wel even liggen met mijn billen de lucht in (haha, niet charmant maar bij de fertiliteitsklinier raadden ze dat echt aan, zeker als je vijandelijk slijm hebt). Ik hoop alsnog dat je gewoon te vroeg hebt getest. Schrijf je vaak op dit forum? Ik zit normaal gesproken meer op het oudersforum maar voorheen schreef ik op dit forum.

Groetjes F.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct