Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23347 Kan Dit Ongesteld En Zwanger Tegelijk

• Auteur

hallo,

weet iemand hier iets van? is het je overkomen?
    kan dit eigenlijk wel? ik heb het er ook nog met mijn moeder over gehad en zij zegt dat het wel kan. het komt zelfs een beetje bij ons in de familie voor.
    nu ben ik net van mij rode duivels af, maar moet ik nu testen of niet.
    voor mijn gevoel word mijn buik ook wat dikker. mijn man zegt dat het niet kan.
    HELLUP!!!! wat moet ik doen?

Groetjes Andrea

#2868152 Quote

Hoi andrea,

Ja dit kan zeker, toen ik in het ziekenhuis lag na de bevalling was er een vrouwtje die was de eerste 3 maanden gewoon ongesteld geworden, ze wist dus ook pas na de 4e maand dat ze zwanger was omdat haar buik en tepels veranderde….
    dus het kan echt, ik geloofde er eerst ook niet zo in maar het is de waarheid…
    Je zou een test kunnen doen of even de huisarts bellen dan kunnen ze een bloedtest doen, ik zou zelf een test kopen en als die negatief is gewoon de huisarts bellen.

Niet geschoten is altijd mis toch!!!

succes zal ook voor jou duimen,

Groetjes, Ineke

#2868153 Quote

Ha Andrea,

Wat je schrijft kan. Dit weekend is n kickbokster (17)  bevallen van een dochter. Ze wist niet eens dat ze zwanger was. Ze was gewoon iedere maand ongy. Het kan dus, want ze was erg verrast.
    Als het je gerust stelt moet je gewoon even een testje doen.

Liefs Polla

#2868154 Quote

heel erg bedankt voor jullie snelle reacties.
    kan het kwaad als ik morgen ga testen. mijn ongesteldheid is net 2 dagen over of maakt dat niet uit.
    ik hoor het wel weer.

groetjes andrea

#2868156 Quote

Ha Andrea,

Ik test zelf altijd met ochtend urine. Op de bijsluiters staat dat je t op ieder tijdstip kan doen, dus de keus is aan jou (lekker he)

Liefs polla

#2868158 Quote

Leuk is dat he? Ik ga wel gewoon morgenochtend even testen. Ze zeggen toch dat het met ochtendurine het beste is, dus dan doe ik dat wel.
    Zal het kwaad kunnen voor de evt. baby als ik wel gewoon ongesteld blijf?

groetjes Andrea

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868164 Quote

Het zal heus wel geen kwaad kunnen. En als je nou test en je blijkt toch zwanger te zijn kun je die vraag aan de dokter stellen.Veel succes in ieder geval!!!

groetjes mo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct