Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23348 Ontpillen Niet Leuk

• Auteur

hallo allemaal

ik zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld word
    inmiddels ben ik 9 dagen overtijd en nog niet ongesteld (negatief getest)
    in aug. ben ik gestopt met de pil
    de eerste maand een keurige cyclus van 28 dagen (was ik toen erg blij mee)
    maar nu zit ik dus al op de 37e dag
    ik heb inmiddels al meerdere keren ongesteldheidsklachten gehad en elke keer denk ik dus dat de ongi eraan komt, maar helaas
    nu ben ik sinds gisteren ook een beetje grieperig (koortslip, veel puistjes, niet lekker enz)
    zou dat ook door dat ontpillen komen?
    ik baal er gewoon van, ik zou graag naar de volgende ronde willen
    nou ik ben weer klaar met zeuren (hihihihi)
    allemaal veel succes met wachten en klussen

liefs ikjes

#2868157 Quote

HA ikjes,

Nee hoor je zeurt niet. Je wordt er gewoon onzeker van. Je wilt gewoon zwanger raken en dan duurt wachten wel eens lang.
    Ik heb zelf geen last gehad met ontpillen. Ik was na 2 maanden zwanger van Loek* nadat ik was gestopt met de pil. Ik ken wel heel veel vrouwen die lang hebben moeten ontpillen.

Liefs Polla

#2868160 Quote

Hi Iksje,

Ik snap heel goed hoe je je voelt, ik zat op dag 35.
    Ik had ook al ongesteldheidsklachten maar het brak steeds niet goed door.
    Ik voelde me ook best *** omadt ik zo lang moest wachten….werd er haast gek van en ging op een gegeven moment tig keer naar de wc om te kijken of ik ongsteld geworden was. Gelukkig na dag 35 werd ik het.
    Hopelijk is de volgende ronde raak (ronde 2) en zoniet dan hoop ik toch echt dat mijn cyclus dan een beetje normaal is.
    Als ik jou was en aan het eind van de week ben je nog niet ongi, zou ik gewoon even de HA bellen en uitleggen hoeveel dagen het is, en dat je de vorige keer wel een normale   cyclus had. Misschien kan hij je geruststellen en weet hij hoe of wat.
    Ook bestaat er teunisbloem(olie)pillen, die bevorderen je cyclus. Kun je kopen bij de drogist.
    He meis, Kop op….komt allemaal goed.
    Succes! en ik hoop het beste.

Lfs Niek

#2868166 Quote

hai

nou jullie zullen het niet geloven, zit ik hier net nog een potje te zeuren, nu een uur later ben ik gelukkig ongesteld
    eindelijk, ben volgens mij nog nooit zo blij geweest dat ik ongi ben geworden
    nu dus op naar de volgende ronde (ronde 3)
    thanks voor jullie reakties en natuurlijk ook veel succes

liefs ikjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct