Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23349 Snik Jammer

• Auteur

Snik, dit keer is het niet raak.

Ik ben ook wel wat verwend met de vorige keer, toen was ik in een keer zwanger. Stiekem had ik gehoopt dat het deze keer ook zo gemakkelijk zou zijn… Maar nee…
    De rode duiveltjes zijn mij vandaag komen opzoeken.

We weten nog niet of we nu doorgaan voor ronde 3, of dat we een paar maandjes wachten voordat we het opnieuw proberen. Ik denk dat we daar komende week eens goed over na gaan denken.

Ik ga sowieso mijn cyclus eens een paar keer goed in de gaten houden, om mijn eigen lijf in ieder geval wat beter te leren kennen.

Maar eerst maar eens de verjaardag van mijn kleine mannetje vieren. Die wordt zondag 1!!!
    (Ik ben zo trots!)

Op naar een nieuwe cyclus!

Groeten,
    Saskia

#2868230 Quote

Hee Saskia!
    Vervelend zeg dat het dit keer niet gelukt is! Maar kop op, lekker doorgaan! Na drie maanden nog niet zwanger  valt nog een klein beetje mee toch? Ja begrijp dat je natuurlijk heel snel zwanger wilt worden en ik bedoel het niet verkeerd hoor.. maar de meeste worden tussen de drie en zes maanden na begin pas zwanger, dus je piek komt nog !

Succes he, ook als je gaat nadenken..
    Liefs anne

#2868276 Quote

Hoi Saskia,

Bij mij was het net zo, 2 x eerder zwanger geweest, beide keren in 1 x raak, en nu zijn we dapper aan een 3e zwangerschapspoging  begonnen, maar helaas.  De rode duivels zijn  net weer vertrokken en gaan wij op voor de 2e ronde… Stiekum hoop je toch dat het ook nu bij de eerste poging weer meteen raak is, maar zo schijnt het niet te werken bij moeder natuur. Boe! Uithuilen en opnieuw beginnen dus!   Succes!

Groetjes,
    Line

#2868277 Quote

Hoi Saskia,

Bij mij was het net zo, 2 x eerder zwanger geweest, beide keren in 1 x raak, en nu zijn we dapper aan een 3e zwangerschapspoging  begonnen, maar helaas.  De rode duivels zijn  net weer vertrokken en gaan wij op voor de 2e ronde… Stiekum hoop je toch dat het ook nu bij de eerste poging weer meteen raak is, maar zo schijnt het niet te werken bij moeder natuur. Boe! Uithuilen en opnieuw beginnen dus!   Succes!

Groetjes,
    Line

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct