Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23350 Snik Jammer

• Auteur

Snik, dit keer is het niet raak.

Ik ben ook wel wat verwend met de vorige keer, toen was ik in een keer zwanger. Stiekem had ik gehoopt dat het deze keer ook zo gemakkelijk zou zijn… Maar nee…
    De rode duiveltjes zijn mij vandaag komen opzoeken.

We weten nog niet of we nu doorgaan voor ronde 3, of dat we een paar maandjes wachten voordat we het opnieuw proberen. Ik denk dat we daar komende week eens goed over na gaan denken.

Ik ga sowieso mijn cyclus eens een paar keer goed in de gaten houden, om mijn eigen lijf in ieder geval wat beter te leren kennen.

Maar eerst maar eens de verjaardag van mijn kleine mannetje vieren. Die wordt zondag 1!!!
    (Ik ben zo trots!)

Op naar een nieuwe cyclus!

Groeten,
    Saskia

#2868191 Quote

hoi mama sas

Wat balen zeg….ja ik kan begijpen dat je het net zo zou willen als de eerste ik denk dat iedereen dat wel wil..

Heel veel plezier met de 1e verjaardag van je zoontje geniet er van, wij vonden het geweldig de eerste verjaardag van ons dochtertje, en uh……hou een fototoestel bij de hand…

Liefs, Ineke

#2868193 Quote

Hoi mama sas

Dat is balen ja. Maar kop op volgende keer dan toch!!!!!

groetje mo

#2868199 Quote

Hoi Mama Sas,

Ik weet hoe het voelt.Ik was mijn twee andere zwangerschappen ook gelijk zwanger.
    Na het overlijden van mijn tweede zoontje willen we erg graag weer zwanger worden.
    Ik had toch wel heel stiekum de hoop dat we het geluk hadden om weer zo snel zwanger te worden,maar helaas.We gaan nu naar ronde 4.Erg jammer,we willen het zo graag.
    Alvast een fijne verjaardag van je kleine mannetje!

Liefs Anne

#2868208 Quote

Hoi mam sas,
    Jammer voor je hoor,Ik hoop dat je snel wel zwanger raakt!!
    Geniet van de eerste verjaardag van je mannetje!!

liefs annie1

#2868220 Quote

Hi,
    Wat balen zeg dat het niet raak was dit keer !
    Maar vol goede moed verdergaan, hè en geniet van de verjaardag van je kindje !!
    Groetjes, Merle

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct